Забігайлівка

Знаєте, якось все життя слово забігайлівка для мене означало якусь негативну характеристику певному закладу харчування. Тобто, в розмовах з колегами чи друзями, коли ви ділетесь між собою враженнями від відвідування якоїсь кав'ярні і чуєте фразу "а, та забігайлівка", це у вашій уяві миттєво заносить цей заклад у чорний список невідвідування.

Але вчора я зіткнулась з цілком життєвою ситуацією, коли сильно замерзла на морозі, чекаючи на зустріч і єдиним рятівним місцем для мене стала невеличка кав'ярня, яка була єдиною в радіусі кількох кілометрів. Отримавши повідомлення від людини, з якою мала зустрітись, що вона буде через 15 хв. - я зрозуміла, що не витримаю стільки на холоді та чимшвидше помчала в ту кав'ярню. І вже за чашкою гарячого капучіно гріючись біля печі для піци я зловила себе на кумедній думці про те, як я швидко сюди бігла, аби зігрітися. Тобто формально це є забігайлівка, якщо я сюди так бігла ))) Але ні, це місце, яке подарувало мені стільки тепла за лічені хвилини не заслуговує такої стереотипної характеристики. Обов'язково повернусь сюди з родиною на піццу!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center