Встигла здати документи до групи "мама і я"🥳 сестри будуть разом 😁


Усім доброго дня 😁 Як завжди день був дуже заклопотаний. Поїздка у садок потім додому, дитячий сон, потім нарешті я добралася до консультації судинного хірурга(яка повинна була бути вже дуже давно ще з першої вагітності), потім на нарешті манікюр(бо туди я не потрапляла трошки більше ніж півтора місяці 😑) і додому я потрапила близько 21:00 🤪 а потім вмивання та укладання малих до сну. Із приємного... Дашуню я теж записала до того ж дитячого садка.

1000297651.jpg

1000297647.jpg

1000297648.jpg

Там зараз починається групи мама з дитиною для маленьких. Звісно маленьких вони хотіли бачити дітей які вже нормально ходять 😂 думаю те що старша уже ходить до їхнього садка відіграло деяку роль. Коли мене спитали чи вона ходить я відповіла що вона дуже швидко повзе туди куди їй потрібно 🤣 Так що хоч і трошки але будуть малі обидві в одному садку.
1000297961.jpg
Хай би вже скоріше все працювало повноцінно і під мирним небом 🙏

Може хоч сьогодні вийде трошки поспати 🥱
Дуже дякую кожному за підтримку 🤗 українці разом🇺🇦

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments