Ностальгія по азовському морю 😭💛💙


Усім доброго дня 🤗 Дивлюсь у календар... так скоро і літо закінчиться, стає якось сумно. І тут у пам'яті з'являються картинки з минулого життя...
1000293605.jpg
Це фото зроблено 6 років тому. Ностальгія цього моменту не тому що це було 6 років тому, а тому що це було Азовське море яке в нас відібрали.
1000293606.jpg
Скільки щасливих моментів.
1000293604.jpg
Відпочинок з сім'єю та друзями.
1000293602.jpg
Відпочинок з коханим. Скільки ж в нас відібрали наші загарбники. Коли я була маленька тато з мамою мене возили навіть у вихідні тому що до моря було їхати менше трьох годин. Возили мене часто бо я дуже багато хворіла, і чим частіше ми їздили на море тим менше я хворіла за рік. А тепер імунітет у дітей так сильно зменшився що це якийсь жах. Аптека на кожному кутку і чи кожну неділю чи через неділю обов'язково йдеш і поповнюєш скарбничку аптек😭 Моїй молодший ще немає року. Але старші вже три а воно ще ніколи не бачила моря. Лише на фото та картинках. Намагаєшся заповнити ті пустоти які в них мали бути, але все одно бідолашні діти не мають нормального дитинства яке в них мало бути. Хай ваші близькі будуть здорові 💛💙

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments