Відпочинок навколо річці

Гриби

Добрий день друзі!
Сьогодні я розповім, як я одержував кайф від відпочинку в будиночку в лісі.

Поблизу була річка і багато повітря. Містечко для будиночків відпочинку вибрали дуже вдало, так що все було дуже гарно.
Закінчувалося літо і я вирішив відпочити. Мені запропонували цей варіант і я з радістю погодився.
Будиночок був на дві кімнати, в лісі, всередині повністю готовий, і напакований для проживання.
Їжу, й свої речі я завіз туди на машині, й почалася казка на п'ять днів.
Вранці ще світало ми з родиною брали кошики і йшли по гриби, а заразом і горіхи не обминали. Грибів було багато усяких, але ми себе настроїли на білі. Поверталися ми десь у сьомої години, й починали чистити те що назбирали. Потім їх розвішували сушити, й смажили на обід.
Смачно пообідавши, ми трохи відпочили, й пішли до річки посидіти та помилуватися на гарні краєвиди.
На ранок в нас була рибалка. Рибка там ловилася добре, і було що готувати господиням на обід.Був борщ з грибами, й смажена рибка, трошки випили, й полягали відпочивати. Після сну гуляли в лісі, й знову збирали гриби.

От так ми провели ці дні. Відпочинок був на відмінно.
На жаль мало часу і треба повертатися, а так не хотілося.Що ж поробиш?

Посилання дивиться тут:https://znaj.ua/society/yaki-gryby-zyavlyayutsya-u-serpni
image.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now