Володимир Кузнцов - Ескіз, "Дніпробуд" 1933 рік

Привіт друзі. Продовжу розповіді про картини, які мені вдалось побачити під час відування Черкаського художнього музею.


Попередні роботи по темі:

Подорож по Черкаському художньому музею
Тамара Гордова, картина "Ні перед ким ховатися не хочу"
Тамара Гордова, картини "Ми щастя квітку так і не знайшли" та "Натюрморт"
Ірина Нявчук, картина "Осіннє рівнодення" 2023 року
Прекрасна робота, автора якої я не можу розгледіти на фото...
Людмила Березій картини на які не можна дивитись спокійно
Іван Лавріненко та Надія Лавріненко картина "Комета"
Фантазії над назвами картин
Роботи учнів художньої школи Імені Нарбута
Художні роботи Черкаського художнього музею, авторів яких я не знаю Частина 2
Тамара Гордова, картини "Разом", "Декоративні квіти" та "Благослови земле"
Скульптури та статуетки в Черкаському художньому Музеї
Борис Егарізян "Король з синім левом", Анатолій Валієв "Софокл", Антон Шепа "На поточку"
Василь Євич "Розпрягайте хлопці конец...", "Кришталева чара"
Василь Цимбал "Повіяв вітер сстеповий", "І сині гори за Дніпром"
Віктор Клименко "Березень", "Семен Неживий в Каневі"
Віктор Никонов "Жнива почались"

Посилання на ресурси музею:

https://muzey.ck.ua/
https://www.facebook.com/cherkasy.art.museum/?locale=uk_UA
https://www.instagram.com/art_museum_ck/


Сьогодні я поділюсь фото прекрасної картини однієї з дамб на річці Дніпро. Сказати із стовідсотковою впевненістю, яка саме дамба, чи її ескіз, зображені на цій картині я не можу.

Чисто інтуїтивно, мені здається, що це дамба між Черкасами та Золотоношою у Київському напрямку Києва.

IMG_20231008_145711.jpg

Як швидко плине час… Цій картині вже майже 100 років. Вона була написана в далекому 1933-му році. І, думаю в ті часи намалювати було куди швидше ніж знайти людину, яка б змогла зробити необхідне фото.

Точно так само, з карколомною швидкістю, спливає мій час. Не дивлячись на те, що це повідомлення одне з найменших, я почав його писати о 10:00 а закінчую вже після 14:00 години. І такий ритм – щодня.

Мда… час спливає дуже швидко.


Дякую за увагу! 💙💛




H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency