Вдячність коментаторам

Привіт друзі. Мало в кого доходять руки опуститись до самого кінця посту і продивитись що там твориться в коментарях. а там таке...

Я 7 днів тому писав ось таке:

UA
EN
На цьому конкурс АІ мистецтва закінчується. Натомість, починається нова ініціатива - "HBI" за кращий коментар.This concludes the AI art contest. Instead, a new initiative is starting - "HBI" for the best comment.
Найкращий (чи єдиний) коментар під кожним постом, через 3 дні (приблизно) буде отримувати винагороду у вигляді 1 HBIThe best (or only) comment under each post after 3 days (approx) will be rewarded with 1 HBI

Що ж - треба відповідати за свої слова, тому відравляюсь в рубрику відповіді (отримані коментарі) в пошуки шедеврів. І один з таких точно заслуговує на те, щоб бути заскріненим. І нехай вся кара інквізиції обрушиться на мене 🤣🤣🤣


Цей шедевр від @diodao до посту Добрий ранок - ловіть світанок, якому якраз минуло 3 дні

Добрий ранок - ловіть світанок

Почин покладено. Погнаи далі - в минуле. Сподіваюсь, зрозуміли, що я ма на увазі (тут - буквально).


"Ранок" картина Юрія Іщенка
@diodao - 2
Безодня "Радіохулігани"
@diodao - 3
Безодня "Живи"
@diodao - 4
Результати Конкурсу АІ мистецтва на тему: "Емоції" / The results АI art competition on the topic: "Emotions"
@stranger27 - 1. Хух, а то я вже боявся що тільки один користувач/чка отримуватиме винагороду...
Рафаель Санті "Мадонна з немовлям"
@diodao - 5
Безодня "Мій сон"
@diodao - 6
Без о дня "пліч-о-пліч"
Складний вибір ... @diodao - 7
"Фотографічна"" Картина Неоніли Недосенко
@diodao - 8
Любов у часі / Love in the Time / Hemingway
@diodao - 9
Падіння
@yetaras - 1
Михайло Гуйда "Сон біля моря"
@diodao - 10
"Голотропний модус свідомості" - Цитата з книги №3
@diodao - 11

Все, я втомився. Ітого, отримують: @diodao - 11 HBI, @stranger27 - 1 і @yetaras - 1

Все, гештальт закрито. Можу повертатись до картин...


Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024

Zen and Beyond 🪞 Бік Той


Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency