Коротка історія ...

Привіт друзі. Як ваше нічого? Щось після вчорашніх новин про кардинальні рішення на рівні керівництва держави, не спокійно. Відчувається як люди навколо стали ще більш наляканими. Я б навіть сказав, що починається щось схоже на паніку...

Не дивлячись на це, всі як ходили, так і продовжують ходити на роботу, в магазини, чи просто по вулиці...

Всі ходять в полоні своїх звичних форм поведінки (більш відомо як "життя в зоні комфорту")... А що далі... Де вихід...

Це фото зроблене з самого ранку. Ця, краса кожного дня знаходиться в мене за спиною... Я одночасна поруч і так далеко від неї... Думаю, час для змін якщо ще не настав, то вже дуже скоро настане.

Дякую усім, хто продовжує читати... Якщо і будете продовжувати читати далі - думаю станете свідками, змін про котрі я зараз пишу...

Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024

Zen and Beyond


Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center