Гарно там де нас не має!?

Привіт друзі.

Якось в неділю, чи суботу. Блін Млинець з ним, вже забув… Та не суть…

Вирішив я поїхати працювати на тролейбусі. Згадав – в суботу. Фух, пам’ять повернулась.

І так, приїхав, попрацював і зібрався їхати на зад. Прийшов на зупинку, стою і роздивляюсь, що ж навколо. Там дівчина молода вийшла з попутки, там дідусь з бабусею грають у гру «я права, ні я правий…» а на іншій стороні вулиці чоловік клеїть рекламний банер із Гучним заголовком «Зал» «Басейн».

Усі його рухи швидкі та точні, процес йде швидко та впевнено, видно що людина займається цією справою не перший день.

Стояв, дивися на цього чоловіка і думав. Цікаво, що тримає його на цій роботі?

Я дуже сумніваюсь, що на цій роботі він заробляє дуже великі гроші. Якщо не гроші то що?

Впевненість і соціальний пакет? Ой не думаю. Тоді що?

Ментальна «Вставка» - «добре там де нас не має». Блін Млинець, треба пояснювати що таке «вставка» в моєму розумінні, а то не буде зрозуміло.

Скажем так «вставка» -це та «програма думок» (пояснив 🤣🤣🤣), яка контролює наш світогляд. Те, що ми чуємо звідусюди з самого дитинства. Те, що породжує в нас страх поглянути на об’єктивну, конкретну ситуацію з іншої сторони.

Можливо саме така програма (добре там де нас не має), тримає у своєму полоні цього чоловіка не даючи йому шансів, щось змінити за власним бажанням та волеє… Або ж він просто кайфує від цієї роботи, а я тут висмоктую … і переливаю з пустого в порожнє…

До чого це я. За сьогоднішній день я почув більше 10 разів фразу «добре там де нас не має», і ледь сам в це не повірив. Та вчасно спохватився. Саморефлексія – безцінний навик. Контролюйте те що говорять навколо Вас, воно може бути небезпечним для Вашого світосприйняття…

Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024
Лютий 2024
Березень 2024
Квітень 2024

Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
24 Comments
Ecency