Дюна: Частина друга

Привіт друзі. Майже тільки но повернувся з кінотеатру де переглянув Дюна: Частина друга…

Якщо чесно, то мої очікування так сильно накрутили мою уяву, що я куди більше кайфував від очікування свого походу на фільм ніж від самого фільму.

Ну то я сам винен, не має чого накручувати свої очікування до космічного рівня. З таки очікуваннями, їх задоволення - ще то квест.

Не знаю, чи то тільки у мене виникла думка, що фільм коротили? Аж надто в багатьох моментах відчувались занадто швидкі переходАи. Сподіваюсь, скоро з'явиться режисерська версія фільму (сподіваюсь така є), де з'являться більш плавні переходи. Ну, а те, що буде 3 частина - не викликає сумнівів.

А поки, точно хочеться перечитати книгу, за якою знімали фільм. Мождиво, там знайду те, що мене там зацікавило.

З тих моментів, що дуже сильно кинулось в очі - "Жива вода" та те, як вона добувається. І фраза - "випий щоб померти", "випий, щоб пробудитись".

Ну, і колодязі їхні також не можу не відмітити...

Хз, чи було б так цікаво не подивись я прекрасну першу частину Дюни...


Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024
Лютий 2024

Zen and Beyond 🪞 Бік Той


Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center