Челендж ходи, день №5 - 25.05.2024

Привіт друзі. Вчора забув зробити фото фітнестрекеру, на якому було трохи більше 8700 кроків.

PS. Благо мудра людина підказала, що є налаштування програми, де можна переглянути результат за минулі дні 😊

Спочатку думав забити, та все ж вирішив викрутитись і додати згенероване зображення із 8700 кроків за допомогою АІ.

Думаю, ви мені повірите, що я не сачконув і дійсно пройшов ці кроки. Якщо ж ні (не повірите) - я переживу. Принаймні я то точно знаю, що пишу правду.

7 робочих днів на тиждень в хардкорному режимі це ще те випробування на стійкіість. Звісно я з усім справлюсь. Тут жодних сумніві, єдине, що не подобається - на творчість, відпочинок та спілкування з цікавими людьми не вистачає часу... А так все ок. Завтра починаються (продовжується) наступний відрізок марафону в 7 днів. Та найінтенсивніше було сьогодні.

Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024
Лютий 2024
Березень 2024
Квітень 2024

Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency