RE: RE: (EN) Ukraine 2024 – the year of victory? #41/(UA) Україна 2024 – рік перемоги? #41
You are viewing a single comment's thread from:

RE: (EN) Ukraine 2024 – the year of victory? #41/(UA) Україна 2024 – рік перемоги? #41

RE: (EN) Ukraine 2024 – the year of victory? #41/(UA) Україна 2024 – рік перемоги? #41

Дорогі читачі мого блогу, вирішив все таки відреагувати на цю неадекватну особу.

Я веду новосний блог. Що таке новини - це інформація від першого джерела (політика, винахідника, відомої особи і так далі) та подальше розповсюдження різними сервісами з посиланням на джерело (думаю ви щодня, коли читаєте новини, зустрічаєте що стаття посилається на автора або на більш відоме видання). Отже я майже щоденно відбираю головні теми дня (фільтруючи сотні новин та російйських фейків) і в більше 90% дописів провожу власний аналіз чи коментарі (розбір від автора).

Про що закликає користувач hivewatchers - не робити зовнішніх посилань на джерела. Отже він закликає порушувати авторське право.

Друге - HIVE вважається децентралізованою мережею. І якийсь неадекват (можливо російська або проросійська шльондра) вказує мені як вести власний блог.

Висновок. Правила порушені не були. Думка ІДІОТІВ як мені вести свій блог, мене не цікаить.
Подальші коментарі від даного чи подібного користувача будуть отримувати відповідь :
"Ігнорування ідіота"

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center