RE: RE: (EN) Ukraine 2024 – the year of victory? #41/(UA) Україна 2024 – рік перемоги? #41
You are viewing a single comment's thread from:

RE: (EN) Ukraine 2024 – the year of victory? #41/(UA) Україна 2024 – рік перемоги? #41

RE: (EN) Ukraine 2024 – the year of victory? #41/(UA) Україна 2024 – рік перемоги? #41

Якщо ви відноситесь до адміністрації HIVE, покажіть мені новосні блоги з УНІКАЛЬНИМ КОНТЕНОМ. ЇХ НЕ ІСНУЄ!!!

По друге, повторюсь, я сам обираю який формат блогу вести (Впродовж дня я слідкую за новосним потоком в Україні, фільтрую і обираю найголовніше, 90% роблю власний аналіз. І в усіх дописах роблю посилання на джерело, як це і робиться усіма новосними майданчиками).
Якщо від адміністрації йде вказівка який контент робити, а який ні, це вже не децентралізація. Ви самі порушуєте свої анонсовані і прописані принципи.

Ось приклади новин (на відомих майданчиках України), які переписують новини більш відомих світових майданчиків:
https://nv.ua/ukr/world/countries/rosiya-mogla-otrujiti-troh-zhinok-yaki-kritikuvali-putinskiy-rezhim-za-kordonom-novini-rosiji-50395127.html
https://www.pravda.com.ua/news/2024/02/2/7440178/
https://lb.ua/world/2022/12/30/540935_ministerstvo_zakordonnih_sprav.html

Думав ви один з російських тролів, вже був випадок нападу на мій допис:
@leoleh/en-ua-child-deaths-and
Де були ви зі своїми принципами?

А тепер обгрунтуйте свої звинувачення. Я свою позицію пояснив. Очікую вибачень.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center