No one is perfect. The search for new truths./Ніхто не досконалий. Пошук нових істин. (En/Ua)

Цю картину сьогодні побачила в своїй амбулаторії сімейної медицини. Чимось ця дівчина на мене схожа, трохи зовнішньо, і маю зараз такі ж емоції гніву і хоробрості.

I saw this picture today in my family medicine clinic. In some ways, this girl looks like me, a little outwardly, and now I have the same emotions of anger and bravery.


Hello everyone. Today I want to talk about my thoughts. No one can call himself perfect, because all people cannot be perfect in any activity. Perfect people externally suffer from their inner imperfection. I love imperfect people more, because they are more interesting. Although I met a man who was not perfect either physically, or morally, or mentally, and I accepted him as he was. He constantly drew attention to my imperfections and it was very unpleasant for me to feel that I was so ugly. And I believe that people who love each other should also love their flaws. Because a person is imperfect and especially in adulthood, he already has a baggage of experience, anxiety and habits. When two adults meet, they immediately see everything in each other, so each of them must understand one thing for himself, whether he can live with an imperfect person or not.

Привіт усім. Сьогодні хочу розповісти про свої думки. Ніхто не може себе назвати досконалим, тому що усі люди в якісь діяльності не можуть бути досконалими. Досконалі люди зовнішньо страждають від своєї недосконалості внутрішньої. Я більше люблю недосконалих людей, бо з ними цікавіше. Хоча я зустрічалася з чоловіком, який не був досконалий ані фізично, ані морально, ані ментально, і я його сприймала таким, який він є. Він постійно звертав увагу на мої недосконалості і це було мені дуже не приємно відчувати, що я така некрасива. І я вважаю, що люди, які люблять один одного мають так само любити і їхні недоліки. Тому що людина недосконала і особливо в дорослому віці вона вже має багаж досвіду, тривоги і звички. Коли двоє дорослих людей зустрічаються, то одразу бачать все один в одному, тому кожен з них має зрозуміти для себе одне, чи зможе він жити з недосконалою людиною чи ні.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center