Необхідні речі на кожен день. Мій наплічник і те що я в ньому ношу.

Доброго часу доби пані та панове спільноти Вулик. Якщо подивитися на те як я веду свій блог то можна побачити що я то з'являюсь то зникаю. І зникаю на дуже тривалий час. Нічого не можу з цим зробити, бо життєві обставини такі що потрібно концентруватись на чомусь одному певний час. Отже в цьому дописі я б хотів поговорити про повсякденний комплект речей які мають буди в кожного та курси домедичної допомоги.

В попередньому дописі я згадував важливу річ таку як наявність хорошої аптечки на будь який випадок та за можливості пройти медичні курси з до медичної допомоги. Так ось я хочу з вами поділитися тим як я укомплектував свою аптечку та досвідом отриманим на курсі домедичної допомоги.

Попередньо хочу сказати що комплектація аптеки це виключно індивідуально але є речі які мають бути в кожній, так би мовити базові. Також в моїй аптечці може не бути тих речей про які я вам розповім але вони в процесі придбання.

Отже почнемо з того в чому це все розмістити і де вона повинна знаходитись. Аптечка повинна завжди знаходитись в легкодоступному місці, якщо ви її кладете в автомобіль, сумку, рюкзак тощо. Всі без виключення члени вашої родини повинні знати де вона знаходиться і що в ній знаходиться. В ідеалі це військовий аптечний підсумок але можна замінити на будь-яку маленьку сумочку. НЕ БЕРІТЬ ДЛЯ ЦЬОГО ПОЛІЕТИЛЕНОВІ ПАКЕТИ, БО ЯК ПОКАЗАЛА ПРАКТИКА ЦЕ ЩЕ ГІРШЕ НІЖ БЕЗ ПІДСУМКА.

Наплічник в якому я все ношу:

  1. Основний відділ. Аптечка, одяг, гідратор з водою та інше.
  2. Малий з'ємний відділ. Турнікер, гемостатичний бинт, бандаж, пластирі, ножиці.
  3. Малий стаціонарний відділ. Зарядке, портативний акумулятор, ліхтарик, батарейки та інше.

Почнемо з головного що повинно бути в аптеці.
Саме головне що у вас має бути це рукавички. При наданні допомоги ви можете контактувати з різними рідинами постраждалого: кров, ексудат, слина, сеча. Це захистить вас від потрапляння цих речовин до вашого тіла і в вашу кровоносну систему у тому числі. Не велика порада : не купуйте та не використовуйте ось такі рукавички. Як досвід показав, процес одягання та використання таких негативний. Якщо ваша рука хоча б на пів розміру менша, ви їх не вдягнете так як потрібно. І якщо десь трошки зачепитись за одяг, блискавку або ще щось вони швидко рвуться. Такі рукавички є у аптечках водіїв тому я раджу їх замінити
.

Гемостатичні порошки або бинти. Це може бути QuickClot Combat Gauze або Celox Gauze, Celox Rapid. Ці бинти та порошки потрібні для зупинки масивної кровотечі та тампонами поранення. Якщо в вас немає таких бинтів можна використовувати звичайний бинт. Додаткова інформація: при пораненні голови не використовують гемостатики так , як за рахунок хімічної реакції гемостатики нагріваються. По просту можна сказати що мозок може зваритись.

Давляча пов'язка або ізраїльський бандаж як його часто називають. Він йде з ріжком-фіксатором з зовнішньої сторони та абсорбуючою прокладкою в середині. Потрібен для того щоб при пораненні закрити місце рани та створити тиск на це місце. Такі бандажі є у трьох розмірах: чотири, шість та вісім дюймів.У випадку відсутності такого бандажа радять використовувати еластичний та медичний бинти але треба розуміти що його потрібно добре зафіксувати. Також можна натиснути руками на рану поверх еластичного бинта.

Ножиці атравматичні або парамедиків. В основному для того щоб розрізати одяг на пошкодженій ділянці тіла. Також підійде стропоріз.

Космічна ковдра або більш поширена його назва термо ковдра. У разі масивної крововтрати ця ковдра допомагає зберігати тепло тіла якомога довше.

Турнікет. Потрібен для зупинки кровотечі з якою може не впоратись тампонада та бандаж або при відірваній частині кінцівки.Те як його складати, накладати та фіксувати буде нижче в дописі.

Тепер перейдемо до тих речей які б я рекомендував мати в своїй аптечці.

Оклюзійні наліпки. Виконують функцію герметичної плівки з клапаном при пораненні в легені.

Назофарингеальний повітропровід з лубрикантом. Потрібен для відновлення прохідності дихальних шляхів та відновлення дихання. Хочу зауважити що при покупці лубрикант йде у комплекті але є такі продавці які пропонують його за окрему ціну. Також бажано щоб лубрикант був закріплений на упаковці трубки. Це для того щоб у разі необхідності не шукати його. Я закріпив його рулонним пластиром.

Набір пігулок. В кожного з нас є свої хронічні захворювання типу печії, тиску і так далі. Також бажано мати з собою знеболювальні, активоване вугілля,жарознижувальне. Тут вже кожен індивідуально підбирає для себе препарати.

Якщо ви хочете зібрати собі таку аптечку домедичної допомоги, раджу купувати тільки те що рекомендовано всесвітньою організацією ТССС. В низу допусу буде перелік конкурсних сторінок у соціальних мережах де можна почитати корисну інформацію та придбати такі товари.

Тепер що стосується додаткових речей та медичних засобів які я з собою ношу. На фото видно не великий пенал який мені пошили на замовлення. В ньому чудово розміщується додатково все те що мені потрібно, а саме ( на фото ) :
Бинти звичайні та еластичні, вітамін С, йод, антисептики у вигляді гелю, противоопіковий гель або спрей ( можна також противлопікові пов'язки ), хірургічні ножиці, одноразові скальпелі, пінцет, корцанги, пластирі, оклюзивні наліпки, клапан для виконання штучного дихання " рот у рот ", декомпресійна голка, марля у вигляді прокладок, спиртові та антибактеріальні серветки.
Також у наплічнику завжди я маю декілька респіраторів ffp2 але бажано мати ffp3. Батарейки різного розміру, портативний акумулятор, запальничка, ліхтарик. З одягу може бути дощовик або плащ
.

Можливо для когось такий набір речей в наплічнику здаватиметься зайвим, не потрібним та великим, але це моя думка. В такому питанні підхід в кожного свій. Тепер що стосується самого наплічника а саме чому такий. Вибрав я його тому, що все те що мені потрібно, вже вміщується в нього. А у разі потреби додаткового місця можна причепити підсумки які мені потрібні, не замінюючи при цьому нічого з покладеного в наплічник.

Тепер що стосується курсів. На даний момент в Україні дуже багато проводиться лекцій, тренувань та курсів з домедичної допомоги. Один з яких називається "Stop the Bleed ". На цьому курсі ви отримаєте знання:
Використання турнікету
Тампонування рани
Використання давлячої пов'язки та прямий тиск на рану.
Послідовність дій під час надання домедичної допомоги.
Такий базовий курс проводять для всіх бажаючих. Головне у цьому, щоб були фахові інструктори.
Також важливим пунктом хочу виділити пошук потрібної та правильної інформації. Нижче буде перелік та опис сторінок у соціальних мережах які я раджу та сам слідкую на ними.

Мій особистий перелік сторінок де можна багато цікавого прочитати та придбати

Paramedic.if

![](Uploading... 1688629543195.jpg)

Дуже багато інформації на військову тематику та медичну допомогу.

PSD Info

Дуже велика війскова та околовійськова спільнота. У них на сайті багато корисних статей про озброєння, історичні події та інше.

Time to rescue

Time to rescue shop

Також сторінки присвячені медичній допомозі та магазин де ви можете все це придбати. Китайських підробок вони не продають.

Тож можете ділитись своїми повсякденними речами які ви носите з собою. Можливо ви щось би додали, замінити або прибрали.Всім дякую за увагу. До зустрічі.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center