Мій перший пост/ My first post #introduce myself

Привіт друзі та майбутні друзі, адже, я впевнена — ми обовязково потоваришуємо.
Давайте знайомитись! Мене звуть Галина, мені 35 років, я колишній офісний працівник, а нині — просто мама чудової донечки та домогосподарка, яка має жагу до літератури і написання різноманітних оповідань та книжок. Це моє хоббі та моє божевілля, водночас, адже створюючи світ, де живуть герої моїх книг — здатна не спати по декілька діб.

Hello friends and future friends, because, I'm sure - we will definitely be friends.
Let's get acquainted! My name is Halyna, I am 35 years old, I am a former office worker, and now I am just a mother of a wonderful daughter and a housewife who has a thirst for literature and writing various stories and books. This is my hobby and my madness, at the same time, because creating a world where the heroes of my books live - I can not sleep for several days.

"IMG_2482.jpeg"

Ця жага була притаманна мені, скільки себе пам’ятаю. Коли в школі давали завдання по написанню твору на вільну тему — я з нетерпінням чекала моменту, коли зможу взятись до роботи та втілити мої розповіді, які поки живуть лише в моїй уяві, в “життя”. Щоправда, це “життя “ існує лише на папері, проте для мене воно було не менш яскраве, ніж щоденна реальність.
Ця любов до літератури, написання оповідань та великих творів пронеслась мною через все свідоме життя та лишилась і донині, реалізовуючись в періодичній викладці моїх творів на одному з літературних порталів. Така діяльність заснована на власному ентузіазмі давала мені основне — змогу певним чином реалізовувати свої творчі нахили та займатись справою, яка для мене по-справжньому цікава та якою я можу займатись з повною віддачею.

This thirst has been with me for as long as I can remember. When I was given a task to write a work on a free topic at school, I was looking forward to the moment when I would be able to get to work and embody my stories, which still live only in my imagination, in "life". True, this "life" exists only on paper, but for me it was no less vivid than everyday reality.
This love for literature, writing short stories and great works has carried me through all my conscious life and has remained to this day, realized in the periodic display of my works on one of the literary portals. This activity, based on my own enthusiasm, gave me the main thing - the opportunity to realize my creative inclinations and do something that is really interesting to me and that I can do with full dedication.

Звісно, я живу не літературою єдиною, адже маю багато інших захоплень.
Люблю активний відпочинок, подорожі, плавання та по-можливості відвідую спортзал, адже це допомагає мені залишатись активною та в хорошій формі.
Я живу в столиці України — в місті Київ.
Дуже люблю своє рідне місто з його бурхливим та насиченим денним ритмом життя і гармонійною тишею його нічних алей під тьмяним жовтим світлом паркових ліхтарів. Через занадто насичений ритм життя в моєму місті, багато людей страждіє від хронічного стрессу та втоми, але мені дуже хотілося б щоб люди в моєму місті стали добрішими і привітнішими, а небо над моєю країною завжди залишалось мирним та ясним.
Це дуже важливо для кожного українця.

Of course, I do not live by literature alone, because I have many other hobbies.
I love active recreation, travel, swimming and, if possible, go to the gym, because it helps me stay active and in good shape.
I live in the capital of Ukraine - in the city of Kyiv.
I love my hometown very much with its stormy and rich day rhythm of life and harmonious silence of its night alleys under the dim yellow light of park lanterns. Because of the hectic pace of life in my city, many people suffer from chronic stress and fatigue, but I would very much like the people in my city to be kinder and friendlier, and the sky over my country to always remain peaceful and clear.
This is very important for every Ukrainian.

З певного часу, я стала більше цікавитись новими технологіями та їх втіленням в життя сучасного світу. Ця цікавість привела мене на блокчейн Hive.
І ось, пройшовши нескладну, але трішки заплутану процедуру реєстрації, я опинилась поруч з вами на цій платформі, відчуваючи себе першовідкривачем на блокчейні, де я давно не перша, але ще багато що маю відкрити, пізнати та з’ясувати для подальшого інтегрування в повноцінного користувача платформи.
Тема криптовалют завжди приваблювала мене своєю загадковістю, адже коли ти погано щось розумієш, то ця річ чи процес перетворюється в магічне дійство)) Звісно, я жартую, проте в кожному жарті є частка правди))) Моя цікавість поставила мене на початок мого, я сподіваюсь, успішного криптовалютного шляху. УРРРРААААА!
Тепер я повноцінний користувач блогової платформи HIVE, з чим можете мене привітати.

For some time, I have become more interested in new technologies and their implementation in the modern world. This curiosity led me to the Hive blockchain.

And so, after a simple but a bit confusing registration procedure, I found myself next to you on this platform, feeling like a pioneer on the blockchain, where I am not the first, but there is still much to discover, learn and find out for further integration into a full-fledged platform user.
The topic of cryptocurrencies has always attracted me with its mystery, because when you misunderstand something, this thing or process turns into magic)) Of course, I'm kidding, but in every joke there is some truth))) My curiosity put me at the beginning of mine, I hope , a successful cryptocurrency path.
Now I am a full user of the blogging platform HIVE, with which you can congratulate me.

"IMAGE 2021-11-22 11:24:42.jpg"

На чолі моїх пріоритетів на HIVE — писати якісно, регулярно та майстерно. Маю сподівання, що мій блог знайде свого читача, якому буде цікаво розділяти мій світогляд та мої захоплення, а не просто лайкати пост не читаючи, в надії на взаємність. Я ще остаточно не визначилась з форматом мого блогу, але може гарантувати унікальність, як контенту, так і його ілюстрування, фотографіями з особистого архіву.
Мій перший пост вийшов лаконічним, але, я сподіваюсь ви зможете відчути наскільки захоплено та відверто я його писала. Хочу подякувати цьому чудовому ресурсу за його безмежні можливості, які він дарує для творчих людей, адже це так круто — поєднувати в єдине творчість і можливості для заробітку. Рада познайомитись! Буду з хвилюванням очікувати на вашу підтримку мого першого вітального посту та сподіваюсь, що ми потоваришуємо.

At the top of my priorities at HIVE is to write well, regularly and skillfully. I hope that my blog will find its reader who will be interested in sharing my worldview and my hobbies, and not just like the post without reading, hoping for reciprocity. I have not yet decided on the format of my blog, but can guarantee the uniqueness of both the content and its illustration, photos from personal archives.
My first post came out concise, but I hope you can feel how enthusiastically and frankly I wrote it. I want to thank this wonderful resource for its endless opportunities that it gives to creative people, because it's so cool - to combine creativity and opportunities for earnings. Glad to meet you! I look forward to your support of my first congratulatory post and hope to be friends.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now