Saturday Photo Digest: трішки сонця у дощовий тиждень

Усім привіт.
Рада знову долучитися до суботнього фотодайджесту, ініційованого @shady, аби поділитися приємними й яскравими моментами тижня, що минає.

Мій тиждень пролетів на одному диханні. Проте він був насичений культурними подіями, цікавими діловими зустрічами і приємними митями, які хотілося закарбувати на пам'ять у фото.

Ну що ж, поїхали!

Дедалі помітніше у столичні парки підкрадається золота осінь. На тижні впіймала у кадр цю лаву у вигляді металевого пса-такси. Зазвичай він проводить час у чиїсь компанії, але буває й сам.

Цей пес завжди радо посидить із вами, чи то пак ви із ним. 😊

Проходячи серед тижня повз вітрину магазину домашнього освітлення, спочатку зауважила дві лампи в кольорах нашого стягу. Я вже якось писала про те, що ці поєднання кольорів зараз найбільша кидаються в очі. А тут ще це двійко милих вовняних котиків із синьо-жовтими прапорцями Stand with Ukraine.

І як було їх не сфотографувати? 😍

А ще мені на тижні неподалік від Михайлівської площі трапилася така грецька "клумба". Я маю вдома схоже кашпо для кімнатних рослин. Але від такого теж би не відмовилася. Загалом такі дизайнерські рішення для рослин дуже популярні у скандинавців.

На екваторі тижня мала дві культурні події: похід в кіно, про яке я написала вчора, і відвідування виставки молодих українських ілюстраторів, присвяченій темі війни, про яку обов'язково напишу згодом.

Виставка відбувалася в залі, де мою увагу привернула величезна металева люстра під куполом стелі. А ще елементи вітражу на вікнах. Дуже органічний ансамбль за дизайном. У ньому є щось космічне і загадкове.

Цей мурал в районі Львівської площі я сфотографувала наприкінці тижня, ідучи на одну ділову зустріч. Тепер його зміст для мене набув ще глибшого значення. Маю надію, що з нашою Перемогою над сусідом-змієм ми раз і назавжи відрубаємо йому його загарбницькі пазурі, аби він більше ніколи не смів зазіхати на наші землі.

Питання на засипку: що не так на цьому фото? 🤣

У моєму саду по-повній хазяйнує красуня-осінь. Лілейники відцвітають, листя полуниці потроху наливається червоним багрянцем, пізній очиток тішить око своїми квіточками-зірочками. Невдовзі все втратить свої яскраві кольори, і від цього стає сумно.

А сьогодні зранку під яблунькою, немов під ялинкою, на мене чекав ось такий несподіваний сюприз.

Таким був мій тиждень у фото. Дякую всім за увагу!
Бажаю гарної неділі. До зустрічі!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now