Як я працюю без світла

Всім привіт.

В Україні складна ситуація з електроенергією. росія знищує енергетичну інфраструктуру, завдаючи величезної шкоди людям.

На відміну від інших, моя ситуація доволі проста: в мене є ноутбук який тримає заряд більше 10 годин, в основному завжди є зв‘язок, хоч і поганий, але його теж вистачає з головою, і ,якщо в квартирі холодно, просто сиджу під ковдрою. В найгіршій ситуації для роботи я йду в кав‘ярню в інший кінець мого міста, де можна поїсти, є інтернет і зарядка. Деяким чином такий режим йде навіть на користь - ти почанаєш більше цінувати свій час, не витрачати його на безглуздий перегляд серіалів, коли треба працювати. Більше свіжого повітря при прогулянках в кав‘ярню. Чесно кажучи, моя продуктівність від цього тільки виросла.

Зараз я знаходжусь за містом, у батьків. І тут ситуація трохи складніша. Коли немає світла, зв‘язок пропадає і ти залишаєшся повністю відрубаним від світу. Це невелике село, кав‘ярні тут не працюють на генераторах. Тому працювати тут набагато важче.

Але, вихід із ситуації є - оптоволокно. Якщо у ваш будинок заходить оптоволокно, в більшості випадків вам повезло, бо інтернет через оптоволокно прямо від постачальника йде у ваш будинок без електроенергії. Є дві умови при яких ви зможете користуватись цим інтернетом при відключеннях світла: постачальник працює автономно, наприклад на генераторах, і ви можете конвертувати сигнал з оптоволокна в електричний (кручену пару).
З першим пунктом все зрозуміло, це ніяк від вас не залежить, але в більшості випадків постачальники працюють автономно. З другим пунктом складніше. Роль конвертора виконує ваш модем, а роутер вже роздає вайфай. Коли світла нема, модем і роутер просто не працює. І єдине, що вам треба - заживити їх від акумулятора. Якщо у вас в ноутбуці є порт для підключення крученої пари, то достатньо навіть заживити тільки модем без роутера.

Що я зробив?

Для модема і роутера треба 2 акумулятори на 9 і 12 вольт. Мені пощастило і я на горищі знайшов старий повербанк і акумулятор від несправного ноутбука. В кожному знаходиться по 6 акумуляторів на 3.6 вольта і 2200 мА/г. Я розібрав акумулятори і перепаяв їх так, щоб вони видавали по 10.5в

Далі знайшов два штекера які можна підключити в роутер і модем і припаяв їх до акумуляторів. Зі старого несправного роутера випаяв гніздо яке підходить під ці штекери і підключив до такого адаптера.

Тепер я для підзарядки просто підключаю акумулятор в адаптер, а для використання - в роутер або модем.

І таким чином, я спокійно можу працювати поки немає світла.

Якщо немає старих акумуляторів, або вони не тримають заряд, їх можна купити в магазині, як готові акумулятори під потрібний вольтаж, так і маленькі по 3.6 вольт, щоб самому зібрати необхідний акумулятор.

На майбутнє я планую купляти безперебійник з акумулятором, щоб мати змогу заряджати ноутбук і інтернет при відключеннях світла і повноцінно продовжувати працювати навіть в найгірших умовах.

Наразі нам дуже важливо показувати замовникам, що ми можемо працювати в любих, навіть найскладніших умовах, і що на нас можна покладатись.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center