Відріза до росії

Засинаючи з картою повітряних тривог і прокидаючись з невтішними новинами я відчула, що мій стан це не ненависть.
Я довго не могла зрозуміти, чому не відчуваю її. Хоча ненависть - це логічна і досить доречна реакція до росії і її наслідувачів.

Я відчуваю відразу і огиду. Настільки сильну, що іноді мене нудить в прямому сенсі.
росія і її нелюди - це бруд, сморід і сміття.

росіяне, ви не маєте прав в своїй власній державі. Права на власну думку і свободу також.
То чого ж ви вирішили, що ваше "мнєніє" потрібно в Україні??

Останніми днями дуже активізувалися їх вкиди і шквал ненависті в нашу адресу.
Прям видно, що вони вже захльобуються тим лайном, що в собі плекають.

І попри той жах, що коять вони в моїй країні, я відчуваю, що їм ще страшніше.

Я б дуже хотіла, щоб вони дістали свого покарання ще за свого нікчемного життя, хоча і впевненна що вічні жахи для них вже готові і чесно ними заслужені.

Ніщо не змусить втратити мене віру і надію.
Коли Петро йшов по воді і злякався, він почав тонути, хоча знав, що ПОПРИ всі закони природи за ним Бог. І буде диво.
Вірю в таке диво для України.

IMG_20220714_221828.jpg

Слава героям 🇺🇦
I fell asleep with a map of air alarms and woke up with disappointing news. I felt that my state was not hatred.
I couldn't understand for a long time why I don't feel it. Хоча лаждььь - це логична и программе доречна рекация до росії и її наслидувачів.

I immediately feel disgusted. Настильки сильну что одежда мене нудить в прямому сенсі.
росія і її нелюди - це бруд, сморид і снимі.

Russians, you don't have rights in your own country. Rights to own opinion and freedom also.
То чего ж ви частье, что ваше "мнёниє" в Україние??

The last few days, they became very active їх вкиди и шквал хадчасі в нашу дресше.
It's obvious that they already eat the crap they care about.

І попри той жах что коять вной в мой кангази, я чеходяю что им ще страшнише.

I would very much like them to get their punishment even for their worthless life, although I am sure that eternal horrors are already ready for them and they deserve it honestly.

Nothing will make me lose my faith and hope.
When Peter walked along the river and got scared, he began to sink, even though he knew that God was behind all the laws of nature. І will be amazing.
I believe in such a miracle for Ukraine.

Glory to the heroes 🇺🇦

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center