Не пробачимо ніколи

Я не хочу відчувати лють, але поки що не можу!
Мене це руйнує кожної секунди, моє волосся стало сивіти за день!

Дурні жарти з сестрою допомагають не падати так часто духом.

Я вдячна тим хлопцям, що боронять нашу країну🙏
Українці, ви чудові!
Тільки наші хлопці можуть вийти з шматком асфальту проти бтр і отримати перемогу, або
з голими руками проти колони військової техніки.

Але я більше не хочу боятися і бути керованою Хтозна ким.
Світова "еліта" вже на космічному рівні передозу влади, спотвореності, збоченості.
Як так сталося? Чому вони вважають нас пушковим м'ясом?

Screenshot_20220226_003644.jpg

Горіти вам у пеклі, а ми погріємось біля цього попелища🙌
Дуже актуально, тому що зараз я сплю в куртках і шапках і тремчу від холоду все одно.
Тому що прямо біля мого будинку небажані рятівники.
А бажані підсвічуюють свої визначні пам' ятки синьо-жовтим і співчувають нам....
А в Київському метро!!!!! -бомбосховищі Тільки-но народилася дитина...
Нехай буде вибір
Свобода
І мирне небо!!!
Хай би вже навіть вакцинами мозок полоскадюли, ніж війна...

Тихої ночі та мирного неба.
Молюся і вірю❤️

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center