Мед для вух

З самого ранку новини звідусіль. Навіть вчора я чекала виступу цього бункерного бо бо. Але мене цікавило не що він скаже, я переймалася що знову щось накоїть на нашій землі.

Все що говорить неповажний путін - це ще один цвях в його особистий крах та крах його країни.

Читати як заквакали на болотах люди, які 7 місяців грались, у кращому випадку у гру "нічого не чую, нічого не бачу". А в гіршому уявляли себе Чіп і Дейлом, чи то " Спасатєлямі", ну прям дуже приємно.

Трансформації приходять через потрясіння.
Цікаво, чи тригерне ерефію настільки, щоб вони, нарешті, самі розбиралися з тим, що пригріли у себе на грудях?
А не Україна мала робити це за них.
Це побічний ефект нашого протистояння.
Але по суті - перемога України дарує свободу.
І не тільки нам.
А й тим, хто навіть не до кінця може усвідомити значення цього слова
"Вільні" 🇺🇦

Попереду для України важка боротьба.
Але мені дуже цікаво, чи залишилися на росії люди?
Чи все ж стадо баранів, яких як пушкове м'ясо погонять заради сумнівної мети і " ані кроку назад".

Нешановні сусіди, сьогодні ви проходите тест на iq та людяність. Буде важко (ну тут ви винні самі).
Задумайтесь ким будете ви та ваші діти.

У будь-якому випадку я бажаю, щоб все це пришвидшило перемогу України 💙💛

Слава Україні 🇺🇦

Uploading image #2...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center