У павутинні Всесвіту

У павутині Всесвіту

Вступна частина

В Українській та Африканській міфології є вказівка ​​на те, що найпершою істотою був павук, у китайській та грецькій – згадується черепаха, ці образи несуть у собі аналогії;
І візерунок на панцирі черепахи 🐢 і плетіння павутини 🕸️ уособлюють образ всесвітньої павутини;
У наш час, ми так само використовуємо цей символ говорячи про інтернет, як всесвітню павутину (мережу).
Темою мого попереднього посту був «Принцип Подібності», де я писала про подобу Всесвіту та людини. Тому - я не можу зараз не згадати, що в організмі людини так само є ці візерунки. Це добре ілюструють нейрони мозку,та схожі риси є в кровоносній системі організму людини.

На базі аналогій, я спробую написати свою історію. І так як, темою моїх останніх публікацій, був Меркурій, ця історія про нього.
Тож, я перейду до основної частини.

Основна частина

Видалено.

фото - скриншоти з мультсеріалу Supernatural Academy
Академія надприродного - американський мультсеріал у жанрі фентезі, прем'єра якого відбулася 20 січня 2022 року на каналі Peacock, заснованому на серії книг, створених Джейміном Ів.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center