Сталевий алхімік

На минулих вихідних я пробула в гордій самотності, тож вирішила щось почитати, хотілося вибрати, щось невеличке, щоб справитися за один вечір, вибір впав на …..манґа… ( для мене це просто комікс)
До вибору і покупки цієї штуки я не мала жодного відношення.

Що здасться дивним, бо її назва «Сталевий Алхімік».

В моїй родині є «любителі аніме», які купили цю 📕 і збиралися читати, на жаль безрезультатно, тож я допомогла цьому чтиву виконати свою головну функцію.

Перед історію розповідаю для того, щоб мої промахи, в незнанні деяких анімешних нюансів та супротив називати ці комікси манґа були хоч якось виправдані.

Спершу розповім про зовнішній вигляд цього видання.

Найбільше всього мені сподобалось те, що листки з боків мають червоний колір…

Верхня обкладинка знімається, таке я не дуже люблю.
Це досить незручно…але не смертельно)

Та вона виблискує на світлі.

Сама книжуля, ось така -

Це чорнові варіанти ескізів.
І мені це подобається.

Колись один рудий хлопець з екрану ( якийсь співак) сказав - «Всі розповідають про успіх, та мало хто про те, яким шляхом він був отриманий».

Ця обкладинка показує, те яким був шлях створення персонажів - на обкладинці невдалі ескізи і мені подобається такий підхід.

Наглядна мотивація, що показує, що помилки і невдалі спроби це - нормально.

В кінці цієї книги є інструкція як її читати.

Це випробовування не завжди влучно, та все ж вдалося пройти.
Розібратися з тим де початок - 🤯😨😰

А ось і він -

Цей символ мені відомий…
Він з алхімії.

Ви б почали читати книгу, з цих сторінок ?

Чі лише мені вони виглядають як кінець ?
😰
Хірому Аракава Сталевий Алхімік. Том І

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now