Египетский Бог Осіріс у снах.

Ілюстрація з книги - "Про сни та про смерть"
Марія-Луїза фон Франц

Марія-Луїза фон Франц, в книзі «Про сни та про смерть», описує сни людей котрі стоять на порозі смерті, та підкреслює, що сни помираючих людей часто містять мотиви, які нагадують алхімічні та містичні символи.
Сюжет всіх приведених снів переказувати не стану, та один все ж таки додам до допису.
Мене вразив сон цієї жінки, напередодні вона поховала молодого сина.
Ось так вона описала побачене у своєму сні -

Я сиділа вдома на дивані з літньою жінкою зліва. Вона була одягнена в стилі вікторіанської моди, а її волосся було зачесане назад і розділене рівним проділом. У руці вона тримала книгу і читала її вголос. Потім вона дійшла слова, яке я не могла зрозуміти. У ньому було багато приголосних, і воно звучало як «о-ср-с». Я нахилилася, щоб побачити його в книзі. Це було слово "Осіріс".
"Про сни та про смерть" - Марія-Луїза фон Франц

На мою думку жінка, звернувши увагу на цей сон, таким чином отримала повідомлення, що смерть це не кінець.


(Саме про це говорить міф про Осіріса)


Все виглядає так ніби це послання було відправлене (підсвідомістю?) жінці, для того, щоб зменшити її біль від втрати.
І те, що воно має міфічний підтекст, вказує на те, що це не фатазійна проекція мозгу.


(при умові, якщо жінка, до цього сну, про Осіріса нічого не знала).


На тому, що пише авторка далі, мій мозок починає виснути, тому я просто скопіюю текст -

Сновидиця зв'язала жінку, що сидить на дивані, з мадам Кюрі (Марі Кюрі).
Днями вона читала, що коли в університеті їй було зроблено подарунок у формі старого міліграма радію, мадам Кюрі вигукнула: «Це мені? О, я знаю одну бельгійську лікарню, яка дуже потребує цього!».
Невелика скринька з радієм виглядала як урна з прахом її сина.
Тому сновидиця зробила висновок, що попіл тіла її улюбленого сина тепер необхідно використовувати для лікування скорботи інших. З цього погляду металевий ящик може символізувати «могилу Осіріса», з якої (використовуючи слова Джорджа Фокса) може вийти «потужна субстанція яскравого життя».В даному випадку попіл, що залишився від тіла, представляє особливу важливість, яка полягає в приховуванні таємниці зцілення. На цю тему згадується ідея Орігена про те, що тіло, що воскресло, створюється з «іскри», що виходить з колишнього тіла. Стародавні єгиптяни і ранні алхіміки також вважали, що воскресіння бере початок у тому, що залишається від мертвої матерії тіла, тобто не тільки в душі, але й у трансформованій матерії.

Про сни та про смерть -📗 Марія-Луїза фон Франц

Мушу зізнатися, що у своєму сні, я також бачила сюжет в якому з могили проростає зерно.
І хоч я знала міф про Осіріса, ні про яке зерно, що проростає з його мертвого тіла, я не чула.
Тому для мене цей сон є доказом існування колективної свідомості.
( висновок, що це проекції з колективної свідомості, я зробила почитавши К. Юнга)

Писати про цей сон досить не зручно, саме тому я і зроблю це))

В ніч коли святкується старослов'янське свято Івана купала, мені приснився мій покійний батько, що лежав в труні, а потім піднявся й сів, це мене налякало і я вдразу прокинулася.

Того ж ранку ми приїхали на кладовище прибрали й посадили насіння різних квіток.

Ніл оживляє душу Осіріса
ілюстрація з книги Макса Мюллера - Єгипетська Міфологія.

Через деякий час мені приснився сон,
в котрому з могили батька проростало зерно, наче при сповільненій відеозйомці.
Разом з ростом рослин, з могили витягнулася темна тінь людини.
До неї підійшла така сама тінь , але білого кольору, взяла її за руку та вони разом пішли в бік лінії горизонту.

"Про сни та про смерть"
Марія-Луїза фон Франц

Макс Мюллер - «Єгипетська Міфологія»

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now