День зимового сонцестояння


24tv.ua

Саме день зимового сонцестояння, вважався в давні часи - днем перемоги Сонця над пітьмою, та Днем Народження Сонця. Саме з цього дня Сонце, в тодішньому світогляді, починало набирати силу.

cdn.segodnya.ua

Ось чому у зірки Фомальгаут, позитивна репутація в астрології (Фомальгаут фіксована зоря, що є одною з 4-ох королівських зірок,вартових сторін світу, та співвідноситься з Зимовим сонцестоянням).
Самостійно узріти, що Сонце в цей день перемагає пітьму досить складно, і тимпаче зрозуміти, чому цей день є днем Народження Сонця - адже попереду зима.
Добре, що про це було написано в інтернеті. 😂😂😂😅

Саме цей день є астрономічним початком зими.
Тож можна було багато чого вигадати й сказати , що це поганий день. 😅


acc.cv.ua

Ось що пише в своїй книзі «Знаки великого Норду» Олександр Дугін -

Зимове Сонцестояння впритул пов'язане з універсальною ідеєю кінця старого і початку нового, з чарівною точкою буття, коли смерть перетворюється на воскресіння, загибель відчиняє ворота до безсмертя. Цій моделі унікального моменту Року випливають усі сакральні мотиви, пов'язані з найважливішим моментом будь-якого циклу - не важливо, гігантського вселенського (кінець світу) або зовсім незначного (кінець доби або ще меншого проміжку часу).

Олександр Дугін - «Знаки великого Норду»

Пам‘ятаєте кінець календарю Майя, що припадав на 21.12.2012, це був день Зимового сонцестояння....

Фото: ТСН.ua

У Римі цей день називали святом Непереможного Сонця, (Sol еinvictus), і відзначали як день народження Мітри.


4studio.com.ua

А саме зимове сонцестояння було Брамою неба (Janua coeli) з якої народжується Мітра.
Janua coeli - це «двері богів», що символізують початок сходження та зростання сили Сонця.


okino.ua
постер до фільму Боги Єгипту. На котрому зображений Гор. Син Осіріса

У Єгипті цей день був днем ​​народження Гора.
У давніх слов‘ян - Сварога.
У зороастризмі - Зарауштри.

У Святому Письмі про Христа пишуть - «Я прийду, як злодій у ночі» – чі вказує це на повернення світла після проходження Сонцем точки зимового сонцестояння????

Ось що я знайшла в Енциклопедії символів - Дж.Купера :

У зимове сонцестояння Велика Мати, Цариця небес , народжує Сина Світла.
«Діва народила, світло росте» («Смерть і воскресіння Озіріса»),
Повний Місяць видно в Надірі, а на сході сходить сузір'я Діви.
Janua caeli («брама неба») — зимове сонцестояння в зодіаці ♑️ Козиріг — це «двері богів», що символізують сходження та зростання сили Сонця.

Дж.Купер. Енциклопедія символів

В своїх дописах, я пишу про минулі часи,
Розуміючи що, є таке поняття як прецесія.
І точки рівнодення та сонцестояння скоріше за все змістилися.

Чесно кажучи, я не знаю з якими зірками зараз зівпадають ці 4 точки.

Колись давно, я читала що, душі виходять з воріт, які схожі на жіночі статеві губи, тоді мені було смішно, і я думала, ну хто міг вигадати таку дурницю (нажаль джерело з якого я взяла цю інформацію, я згубила),
зараз же, я хочу написати про схоже...що,
можливо такі ворота і справді існують, мають же душі, та Христос чі Гор, приходити з якогось місця. Чому цими воротами для Христа чі людини не могла (або може) бути зірка Фомальгаут?
( що ворота знаходяться в точці зимового сонцестояння і переносяться з прецесією теж гарний варіант)

i.obozrevatel.com

Адже якщо в цьому місці народжується «молоде Сонце»,чі воскресає єгипетський Бог Осіріс, в вигляді Гору, то за законом аналогії, з нього також має виходити син Божий, який згідно з записами, був на Землі, таким як ми - з плоті і крові.

Я й справді в це вірю 😃😊( що є такі ворота)
Ким я буду якщо не буду вірити в те, про що пишу?

Фомальгаут. Альфа зірка з сузірʼя південна риба.
thealphacentauri.net

bbc.com
korets.rayon.in.uа
Олександр Дугін - «Знаки великого Норду»
Дж.Купер. Енциклопедія символів
Збірник статей - Мова символів
Серія «Цікаво про важливе»

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center