Цікава історія)

Всім привіт.
Хочу поділитися однією історією.

Ця історія реальна вона взята з передмови однієї книги, тож я можу вставити її як цитату.

Назву книги напишу в кінці допису ;)

Я, старший син письменника, навіть не знав, що саме створив мій батько. У 1966 році я подорожував автостопом поблизу міста Кармел у Каліфорнії, мене підвозила на своєму автомобілі «Фольксваген- жук» молода пара гіпі. Я сидів на задньому сидінні малої машини, що насилу долала дорогу, і ми собі розмовляли. Я розповів їм, що мій татусь — газетяр у «Сан-Франциско Екзамінер» і що він написав кілька книжок.

— О?

Зацікавився молодий чоловік.

— Що він написав?

— Та «Дюну» — відповів я.

— «Дюну»?

Він так розхвилювався, що автомобіль з'їхав на узбіччя….


znaj.ua

— Твій тато — Френк Герберт?

— Так, — нерішуче відповів я….

«Дюна»! Я люблю цю книжку.
Приятель у коледжі підсадив мене на неї.

Вау! Я не можу в це повірити….

Френк Герберт - Діти Дюни

Я був приголомшений. Як я писав у «Мрійнику Дюни» - біографії Френка Герберта, — у ті роки мої стосунки з бородатим батьком складалися не найкраще. Я був бунтівним підлітком, і ми постійно кричали один на одного. Здавалося, що не мали шансів порозумітися. Але, вочевидь, тато написав щось визначне. Попри це, він небагато заробляв і як письменник, і як газетяр. Наша сімʼя мала дохід, нижчий за середній, а деякі родичі вважали мого батька чорною вівцею. Казали, що він ексцентричний і простує власною дорогою. Як же мало я знав. Я ще навіть не читав роману.

Френк Герберт - Діти Дюни

Ось такі цікаві історії, бувають в житті…
Дивовижно, як можна не знати, що твій батько видатний письменник.

Надіюсь, ця історія Вам сподобалась так само, як мені. І Ви, змогли відчути її емоційний посил ))

Всім гарного дня.

💦💧

Френк Герберт - Діти Дюни

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center