Дракон, Анубіс, Меркурій у сновидінні.

Я почала писати про Меркурій тому, що мені мені приснився дуже дивний сон, розкажу лише фінал, хоча весь сон, як на мене, має неперевершений фантазійний сюжет, і я чітко розумію , що до такого рівня моя власна фантазія не дотягує.

В фіналі я бачила Чорну Фігуру Анубіса, що стояв на горі з золотом, потім був такий ефект, як в кіно, коли віддаляється камера, і «горизонт сприйняття» стає більшим…
Цей ефект показав , що чорна фігура Анубіса - це лише зіниця в оці дракона, а купа золота на якій він стояв - жовтий колір очей дракону, якого я побачила при «розширені горизонту»
«Віддалена камера» - ніби показала внутрішній світ дракону…те що в середині нього, через очі.

скриншот з фільму Володар Перстнів

Коли я роздумувала над символами цього сну, то на думку спадало , що це було щось схоже на матрьошку…
А вже цю ляльку порівнюють з системою світовлаштування…

Сам дракон теж був на купі з золотом.


Wikipedia

Спочатку внутрішній барʼєр заважав мені поділитися цим сном, але тоді сон став причиною написання допису про лабіринт. ( я описала лише фінальну частину сну, але перша частина і фінал привели мене саме до образу лабіринту )

Для мене Анубіс повʼязаний з Меркурієм, тому що, ці Боги - провідники між світами, та також одна фігура, тільки під різними іменами. Хоч його повʼязують як і з єгипетським Богом Тотом так із Анубісом.

( можливо це і є світла та темна сторона планети, хто читав попередні дописи, я писала про те, що половина планети, освітлена, а інша темна)

Так як мені ближче Меркурій, та я думала , що про нього, я щось знаю, я почала знаходити більше інформації, яка показала мені, що я зовсім не знала , що це за Бог.

Дуже цікаво цю постать розкриває К Юнг, зараз я читаю його книгу, що називається Дух Меркурій, це колосальна робота, написати котру мабуть було нелегко, інформація про Меркурій була вишукана, з неймовірної кількості джерел.
Де чим з цієї книги, хочеться поділитися, тому надіюсь є люди котрим, як і мені буде цікава ця тема.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center