Неймовірно гарне небо

Сьогодні цілий день стояла спекотна, на вулиці неможливо було знаходитись. На вечір прийшла прохолода та невеликий дощ. Тому більш за все ми виходимо на довгу прогулянку вечері, вечері вже прохолодніше і можна, щось робити. В нас з’явилась з сином нова традиція, це катання на велосипеді. Дуже гарне та цікаве зайняття, Павлу дуже подобається кататись зі мною.
Поїхавши кататись ми зробили декілька фото, небо було дуже хмарним та гарним, так як заходив дощ.
Перші фото ми зробила в шість вечора

img_7664

img_7698

img_7676

img_7678
Потім відпочивши від довгої поїздки, ми побачивши гарний захід сонця, вирішили негайно проїхатись та зробити декілька фото.
Небо виглядало неймовірним🇺🇦🇺🇦🇺🇦

img_7694

img_7691

img_7692

img_7697

Today it was hot all day, it is impossible to find on the street. In the evening came coolness and a little rain. Therefore, most of all we go for a long walk in the evening, the evening is already cool and you can do something. My son and I have a new tradition, cycling. Very nice and interesting activity, Paul really likes to ride with me. When we went skating we took some photos, the sky was very cloudy and beautiful, as it was raining.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center