Rabbit Island // TurgutReis // Have You Ever Been Muğla City

Hello everyone,

This is my first time to enter the world of Hive and I want to share my excitement and happiness with you. I am an art teacher and I was born and raised in Muğla, one of the most touristic places in Turkey. I work in Ankara, the capital city of Turkey.
image.png

In today's post, I would like to introduce myself to you.I love traveling and taking photos. I can't wait to share with you my vacation memories and articles about art. Although I have only just discovered Hive, I have observed for a long time in which categories I can write articles and on which subjects I can share.
image.png

Herkese Merhabalar, Bu benim Hive dünyasına ilk kez girişim ve heyecanımı , mutluluğumu sizlerle paylaşmak istiyorum.Ben bir sanat öğretmeniyim ve Türkiye' nin en turistik yerlerinden biri olan Muğla şehrinde doğdum büyüdüm. Türkiye'nin başkenti Ankara da çalışıyorum. Bugünkü yazımda sizlere kendimi tanıtmak istiyorum. Ben gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Sizlere tatil anılarımı ve sanat hakkında yazılarımı paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Hive' ı yeni keşfetmeme rağmen öncelikle hangi kategorilerde yazılar yazabileceğimi ve hangi konularda paylaşabilirim diye uzunca bir süre gözlemledim.

image.png

I also had a hard time creating my username @arttraveler. Because I want the posts I make with my username in Hive to be compatible together. I hope that this blog will be both my diary and a blog that will give you a good time.

First of all, I want to share the photos of Turgut Reis in Muğla. actually touristy
It is necessary to live those moments more than putting the photos into words. As they say, 1 photo is worth 1 word. I had the opportunity to experience the value and accuracy of this saying many times in my school life.

image.png

I don't know if you have ever visited Turkey, but I would still like to share some information about Muğla. Muğla Located in the southwest of Turkey and on the border, this city is one of the most touristic cities with microclimate. Here are the most beautiful beaches where many local and foreign tourists come.

The beaches that Muğla has: Bodrum, Ölüdeniz, Marmaris and Fethiye are the most well-known beautiful beaches and beaches. I will share the posts about these most beautiful beaches with you soon.
image.png

Kullanıcı adımı @arttraveler oluştururken de oldukça zorlanmıştım. Çünkü Hive da kullanıcı adım ile yaptığım paylaşımların beraber uyumlu olmasını istiyorum. Bu blog benim hem anım defterim olacak hem de sizlere güzel keyfili zaman geçirecek bir bloğum olacak diye umut ediyorum.Öncelikle paylaşmak istediğim yer Muğla'daki Turgut Reis fotoğrafları. Aslında turistik
fotoğrafların kelimeye dökülmesinden daha çok o anları yaşamak gerekir. Hani derler ya 1 fotoğraf 1 kelimeye bedeldir. Bu sözün değerini ve doğruluğunu okul hayatım da çok kez tecrübe etme imkanı buldum.Türkiye'yi hiç gezdiniz mi bilmiyorum ama yine de Muğla hakkında sizlere biraz bilgi paylaşmak isterim. Muğla Türkiyenin güneybatı yönünde ve sınırına yerleşmiş olan bu şehir mikroklima özelliği olan en turistik şehirlerden birisidir.Türkiye'de bir çok yerli ve yabancı turistin geldiği en güzel sahiller buradadır.Muğlanın sahip olduğu sahiller : Bodrum , Ölüdeniz ,Marmaris ve Fethiye en bilindik güzel sahil ve plajlarıdır.Bu en güzel sahiller hakkındaki paylaşımları da yakın zamanda sizlerle paylaşacağım.
image.png

Turgut Reis Sea Photos and Rabbit Island Tavşan Adası

Turgutreis'in eski bilinen adı Karatoprak tır ve Ege Bölgesi'nde Muğla ilinin Bodrum ilçesinin bir mahallesidir ve benim en sevdiğim turistik yerlerden bir tanesidir.

Size yazıma başlarken söylediğim gibi fotoğraf çekmek benim için bir sanatın ötesinde bir anı sürekli yaşatma isteğidir.Unutmak istemediğimiz anların bir fotoğraf karesine veya videoya kaydetmek benim en sevdiğim hobimdir.

image.png

Aşağıda paylaştığım resmi ön plana çıkarmamın sebebi Gün batımı fotoğrafı konseptinde olmasından kaynaklı. Denizin maviliği ve güneşin sarı rengi TurgutReisi çok güzel bir manzara olmasını sağlıyor.Her yıl yaz tatilinde ailemin yanına gittiğimde sürekli fotoğraf çeker ve turistik sokaklarımızda ,caddelerde ve hsail kenarında fotoğraf çekerim.

Gümüşlük town of Bodrum, one of the magnificent resorts of the Aegean Region, is approximately 22 km away from Bodrum; It is also very close to towns such as Yalikavak, Turgutreis and Ortakent. A town that fascinates people with its nature and drags people into history with its magnificent views, with its untouched structure, peddlers selling handmade objects and authentic restaurants stretching along the beach…
image.png

Ege Bölgesi’nin muhteşem beldelerinden biri olan Bodrum’un Gümüşlük beldesi Bodruma yaklaşık 22 km uzaklıkta olan Gümüşlük; Yalıkavak, Turgutreis ve Ortakent gibi beldelere de oldukça yakın. İnsanı doğasıyla büyüleyen ve muhteşem manzaralarıyla tarihe sürükleyen, yapısı hiç bozulmamış, el yapımı objeler satan seyyar satıcıları ve sahil boyu uzanan otantik restoranlarıyla adeta el değmemiş bir belde…

image.png

Gumusluk, where it is forbidden to hammer a nail today, is among the indispensables for those who want to have a holiday in the cabin of nature with its smell of history in this sense. Rabbit Island, which can be reached by walking on the sea via the "King's Road", is also home to the ruins of ancient cities.
image.png

Bugün bir çivi dahi çakmanın yasak olduğu Gümüşlük, bu anlamda buram buram tarih kokmasıyla doğanın tam kabinde tatil yapmak isteyenler için vazgeçilmezler arasında… “Kral Yolu” ile deniz üzerinde yürüyerek gidilebilen Tavşan Adası yoğun olarak antik kent kalıntılarına da ev sahipliği yapıyor.

image.png

And I want to show you our group walk photo at the end of the day. This article is both my introduction and introduction to the Hive World post for me. I hope you enjoyed it guys, see you in my next article and photo stories.

image.png

Ve sizlere günün sonundaki toplu yürüyüş fotoğrafımızı göstermek istiyorum. Bu yazı benim için hem tanışma hem de Hive Dünyasına giriş postum . Umarım hoşunuza gitmiştir arkadaşlar bir sonraki yazı ve fotoğraf hikayelerimde görüşmek üzere.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center