CHTÍT ČI NECHTÍT/TO WANT OR NOT TO WANT

CZ/ENG translatedd by google

Chci zažít tak silné objetí, které přemůže můj strach znovu milovat...
Takové, ve kterém bude má duše opět doma...
Možná nejsem jediná, kdo si tohle právě teď přeje...
Každý chce totiž zažít něco výjimečného aspoň jednou za život...
Když o tom dokážeš snít, dokážeš to i uskutečnit. Platí to vůbec?
Nikdo do našeho života nepřichází náhodou, vše je pečlivě načasované a já vím, že přijde den, kdy přesně tohle objetí nebude jen pouhým snem...
Bude skutečností a rozpustí můj strach.. můj smutek..
Poznám ten okamžik, poznám ten hlas, poznám ten pohled do očí...
Má duše bude vědět a já začnu opět věřit..
Věřit a vědět, že už jsem skutečně doma.
(z mého dřívějšího příspěvku)

I want to experience such a strong embrace that will overcome my fear of loving again ...
One in which my soul will be at home again ...
Maybe I'm not the only one who wants this right now ...
Everyone wants to experience something special at least once in a lifetime ...
When you can dream about it, you can make it happen. Does it apply at all?
Nobody comes into our lives by chance, everything is carefully timed and I know that the day will come when exactly this hug will not be just a dream ...
It will be a reality and will dissolve my fear .. my sadness ..
I know the moment, I know the voice, I know the look in my eyes ...
My soul will know and I will begin to believe again ..
Believe and know that I am really at home.
(take from my older article)
IMG_20190330_181045.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment