Опеньки і біленькі у Карпатах

опеньки і біленькі 1.jpg

Привіт, друзі! Я продовжую розповідати про свою останню у 2020 році поїздку по гриби. Щоб це завершення було ефектним, ми вирішили поїхати по гриби у Карпати. У минулому пості я завершив оповідь на тому місці, коли ми двічі перейшли одну й ту саму річку, а я знайшов майже кілограмового білого-красеня.

Отож, ми знову перейшли через річку, повторивши всі необхідні маніпуляції, щоб перенести дочку знайомого на плечах і позичити йому ж гумовці)). Не зважаючи на те, що ми були в горах, ми особливо високо не підіймалися. Ми переважно йшли приблизно на одному рівні по схилу гори (чи хребта, важко сказати).

опеньки і біленькі 2.jpg

Як я розповідав, спочатку нам траплялися просто гігантські білі. Проте коли ми трохи піднялися вгору, почали траплятися білі середнього розміру та інші грибочки, наприклад польські гриби, які часом стирчали просто між камінням:

опеньки і біленькі 3.jpg

опеньки і біленькі 4.jpg

Ще виявилося несподівано багато опеньків. Я спочатку їх не брав, лише фотографував, бо приїхав за білими грибами, в першу чергу))). Але фотографував:

опеньки і біленькі 5.jpg

опеньки і біленькі 6.jpg

Карпатські опеньки виправдовували свою назву і всі дружно росли біля пеньків 😆:

опеньки і біленькі 8.jpg

опеньки і біленькі 7.jpg

Ну і звісно ж, білі продовжували траплятися:

опеньки і біленькі 9.jpg

опеньки і біленькі 10.jpg

А наступного разу я поділюся з вами світлинами карпатських краєвидів, адже ми були вийшли на стару вирубку, звідки відкривався неймовірний вид! 😊

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency