A walk to get a new hat in the bathhouse./Прогулянка по нову шапку в лазню. (En/Ua)

Привіт усім. Сьогодні я хочу розповісти, як ми йшли з мамою по шапку для сауни. Мама її замовила в інтернеті і шапку прислали нам на пошту. Я вибрав собі шапку у вигляді героя з мультфільму "Сердиті пташки". Ред- це ім'я пташки , насправді він не сердитий, а просто самотній. У нього не було друзів і з ним відбувалися цікаві пригоди. Мені подобається цей мультик. Він є повчальним, як і всі історії, які відбуваються з нами щодня.

Hi to all. Today I want to tell how my mother and I went to get a sauna cap. My mother ordered it on the Internet and the hat was sent to us by mail. I chose a hat in the form of a character from the cartoon "Angry Birds". Red is the name of a bird, in fact he is not angry, but just lonely. He had no friends and interesting adventures happened with him. I like this cartoon. It is instructive, like all the stories that happen to us every day.
It was very nice and quiet at the post office. The worker at the post office gave me a package. I quickly opened it to see my cap. She was a little different than in the photos on the Internet, but I liked her better. My hat had a better look.
Now my hair and head will be protected when visiting the bathhouse.
Thank you for your attention, see you soon.

Зранку ми просунулися, посідали і збиралися йти на пошту по бажану посилку.
На пошті було дуже гарно і тихо. Працівниця на пошті видала мені пакунок. Я швидко відкрив її, щоб побачити свою шапку. Вона була трохи інакше, ніж на фотографіях в інтернеті, але вона мені більше сподобалася. Моя шапка мала більш добріший вигляд.
Тепер моє волосся і голова будуть захищені при відвідувані лазні.
Дякую за увагу, до нових зустрічей.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center