We go for pumpkins./Ми йдемо по гарбузи. (EN/UA)

Hi to all. Today my walk takes me back to my village. In my previous posts, I told how I harvested the harvest from the garden. Probably out of habit, I go to my house in the village.

Привіт усім. Сьогодні моя прогулянка веде мене знову до мого села. В минулих своїх дописах я розповідала, як збирала урожай з саду. Мабуть по звичці я їду до мого будинку в селі.

My neighbor asked if I wanted a pumpkin. I was relieved because my pumpkins didn't grow. That is, they bloomed in the summer, grew and grew to the size of an adult's fist. For me, this vegetable is extremely important in my diet. Then I followed my kind neighbor into the garden.

Моя сусідка спитала чи я хочу гарбуза. Я втішилася, бо в мене гарбузи не виросли. Тобто вони влітку цвіли, росли і виросли аж до кулака дорослої людини. Для мене цей овоч надзвичайно важливий в моєму раціоні. Тоді я пішла за моєю доброю сусідкою на город.

On the way to the vegetable garden during a walk, my neighbor calmly told the news that happened in the village. So much has actually happened in the past few weeks. What I liked most was that my neighbor met her brother and took him to the train. She showed me many photos on her phone and told me with delight that she went to the city on her business and there she met her sister and brother, who were waiting for the train. Her brother was returning to the war. "How good that they met," I thought. Yesterday, a young 24-year-old military man who was a drone operator was buried in a nearby village. The only monument in the village, which was dedicated to the dead fellow villagers during the Second World War, was taken away and now the place is a wasteland.

Дорогою до городу під час пішої прогулянки моя сусідка спокійно розповідала новини, які відбулися в селі. Стільки подій насправді відбулося за останні кілька тижнів. Найбільше мені сподобалося, що моя сусідка зустрілася з своїм братом і провела його на поїзд. Вона показувала мені багато фотографій в телефоні і з захватом розповідала, що вона поїхала в місто по своїм справам і там зустрілася з рідними сестрою і братом, які очікували поїзд. Її брат повертався на війну. "Як добре, що вони побачилися", подумала я. Вчора в сусідньому селі хоронили молодого військового 24 роки, який був оператором дрону. Єдиний пам'ятник в селі, який був присвячений померлим односельцям в період другої світової війни забрали і тепер на цьому місці пустка.

Finally, we came to the vegetable garden, where mountains of orange pumpkins spread out. My neighbor and I exchanged recipes for cooking pumpkin dishes. I like to cook pumpkin with meat dishes, I like candied pumpkin and many people prepare milk-pumpkin porridge. This is an incredibly tasty vegetable. And the pumpkins look beautiful in the photos.

Нарешті ми прийшли на город, де розкинулися гори оранжевих гарбузів. З моєю сусідкою ми обмінялися рецептами приготування страв з гарбуза. Мені подабається готувати гарбуз з м'ясними стравами, люблю цукати з гарбуза і багато людей готують кашу молочно-гарбузову. Це неймовірно смачний овоч. А ще гарбузи красиво виглядають на фотографіях.

The town we were going to is located on a high mountain and under direct sunlight. View from this place to a large lake. Now I see that the water in the lake has been drained by an enterprise that breeds fish in it. I could feel the fresh air and from afar I could hear the crowing of village roosters.

Город на який ми йшли знаходиться на високій горі і під прямим сонячними променями. Виз з цього місця на велике озеро. Зараз я бачу, що воду в озері спущено підприємством , яке розводить в ньому рибу. Я відчувала свіже повітря і здалеку було чули як перегукуються сільські півні.

I called my son to meet me and help carry the pumpkins. Then I chose two medium-sized pumpkins. My neighbor said that this is a very tasty variety of pumpkin from Italian seeds. She already had to go to work, so we said goodbye. Maybe I will save the seeds from these beautiful pumpkins and plant them in my farm next year.

Я подзвонила своєму синові, щоб він пішов мені на зустріч і допоміг нести гарбузи. Тоді я вибрала два гарбузи середнього розміру. Моя сусідка сказала, що це дуже смачний сорт гарбуза з італійського насіння. Вона вже мала йти на роботу, тому ми попрощалися. Може я збережу насіння з цих красивих гарбузиків і посаджу в наступному році в себе в господарстві.

The pumpkins turned out to be quite heavy, so I was very glad that Maksym came to my aid. He took the pumpkin by the tail and slowly carried it to our house. We discussed with my son what we would do with them.

Гарбузи виявилися досить важкими, тому я дуже втішилася, що Максим прийшов мені на допомогу. Він взяв гарбуз за хвостик і помалу ніс до нашого будинку. Ми обговорювали з сином, що будемо з ними робити.

Thank you for your attention and visit. Today is a walk with benefits. I recommend eating pumpkins, cooking them and you will be healthy and beautiful.
See you in my next posts.

Дякую вам за увагу і візит. Сьогодні прогулянка з користю. Рекомендую споживати гарбузи, готувати з нього їжу і ви будете здоровими і красивими.
До зустрічі в наступних моїх дописах.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center