My first FungiFriday - Cantharocybe

[EN]
[UA]
Hi friends. I continue my journey through HIVE communities. Today is Friday. And if it's Friday, then my friend @yetaras almost always (I forgot today, I reminded him, maybe he'll have time 🤣🤣🤣) publishes his stories about mushroom photo hunting in #FungiFriday. So I will try.Привіт друзі. Я продовжую свою мандрівку спільнотами HIVE. Сьогодні п’ятниця, та ще й страсна. А якщо п’ятниця, то мій друг @yetaras майже завжди (сьогодні забув, я нагадав, можливо ще встигне🤣🤣🤣) публікує свої розповіді про фотополювання на гриби в #FungiFriday. От і я спробую.

[EN]
[UA]
First, I want to say hello to the @hive-151327 community and say a few words about myself. I am a @lovver person who learns to accept/love people as they are. Yesterday was exactly one year since I was on HIVE. Publications for me are both time well spent and pleasant additional income.Спочатку хочу привітатись в спільноті @hive-151327, та сказати пару слів про себе. Я @lovver людина, яка вчиться сприймати/любити людей такими якими вони є. Вчора було рівно рік як я на HIVE. Публікації для мене це і гарно проведений час і приємний додатковий заробіток.

[EN]
[UA]
I'm not a huge fan of mushrooms, but in today's Google Lens world, my tech skills should be enough to correctly identify the species of mushrooms I want to share photos of today.Я не великий знавесь грибів, але в сучасному світі із гугл об’єктивами, мого вміння користуватись технологіями повинно вистачити на те, щоб вірно ідентифікувати вид грибів, фотографіями яких я хочу сьогодні поділитись.

[EN]
[UA]
If wikipedia and my correct identification of the mushroom are to be believed, it is Cantharocybe.Як що вірити вікіпедії та правельності моєї ідентифікації гриба, це – Cantharocybe.

[EN]
[UA]
Cantharocybe — рід грибоутворюючих грибів родини Hygrophoraceae .​​​ Рід був описаний американськими мікологами Говардом Е. Бігелоу та Олександром Х. Смітом у 1973 році. Cantharocybe включає три види: тип C. gruberi та C. brunneovelutina з Белізу , які були визнані новими для науки в 2011 році. wikiCantharocybe — рід грибоутворюючих грибів родини Hygrophoraceae . Рід був описаний американськими мікологами Говардом Е. Бігелоу та Олександром Х. Смітом у 1973 році. Cantharocybe включає три види: тип C. gruberi та C. brunneovelutina з Белізу , які були визнані новими для науки в 2011 році. (Wiki)

[EN]
[UA]
I found these handsome guys in the middle of a children's park near several unusual for me conifers, probably imported from abroad. I haven't gotten around to writing about them yet. These beauties grew right out of the pine bark that covered the area around these trees.Знайшов я цих красенів посеред дитячого парку біля кількох незвичних для мене хвойних дерев, ймовірно завезених із-за кордону. Написати про них ще руки не дійшли. Ці красені росли прямо із соснової кори, якою був встелена ділянка навколо цих дерев.

[EN]
[UA]
And finally, thank you @ewkaw for creating this beautiful community. All photos were taken by me on my phone. They are published on the HIVE blockchain for the first time.І на завершення, дякую @ewkaw за створення цієї прекрасної спільноти. Всі фото зроблені мною на мій телефон. Та публікуються на блокчейні HIVE вперше.


Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024
Лютий 2024
Березень 2024

Zen and Beyond 🪞 Бік Той


Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
24 Comments
Ecency