Hive'da Yakaladığım Arkadaşlar 2

Merhabalar herkese,

Bildiğiniz gibi, 2 ay kadar önce Hive'da Türkçe okuyup yazan arkadaşların bir listesini yapıp burada paylaşmıştım. Şimdi yeni arkadaşların da katılımıyla o liste biraz daha uzadı 🙂 Yeni eklenenler çoğunlukla uzun süre ara verdikten sonra geri dönen arkadaşlardan oluşuyor. Burada olup ilk listede gözden kaçırdıklarım var. Bu kez onları da dahil ettim. Yeni gelip 1-2 post atıp kaçanlar oldu, devamını getirirler ve ben de onları listeme alırım diye umuyorum.

Tam kapanma günleriniz nasıl geçiyor arkadaşlar? Ben bugün kendimi aşırı tembel hissediyorum. Bilgisayarda yapacak bir ton iş var aslında ama bir türlü üzerimden üşengeçliği atamayınca laptopı da alıp balkona çıktım. Belki temiz havayla ilham gelir umuduyla. Tabii buradaki insanları da rahat bırakmıyorum. Bir siz değilsiniz anlayacağınız. Az önce geçen alt komşuma "2021 market modası bu mu" diye laf attım. Beni inanılmaz sever. Sevgi gösterisi olarak hemen yanındaki ağaçtan kopardığı muşmulaları balkonuma fırlattı 😃 Neyse ki laptop sağlam. Malum başına bişey gelirse kısıtlamalardan dolayı yenisini alma şansım da yok. Ben de sağlam olduğuma göre kafanızı fazla şişirmeden listemi sizinle paylaşayım.

Hive'da Yakaladığım Arkadaşlar 2

@princeofbeyhive - Yusuf aramıza katılalı 2 ay oldu ya olmadı, ama bana bazen uzun süredir buralardaymış gibi geliyor. Çünkü aktif bir blogger, hem içerikleri güzel, hem diğer blogları okuyup yorumlar yazıyor. Yazıları çok güzel, yemek tarifleri de öyle. Ben Foodies topluluğuna atılan yazıları okumayı seviyorum, ama bazı yazıları korku filmi izler gibi okuduğumu itiraf etmeliyim. Sorsan herkes "food creator" de bazı kombinasyonlar gerçekten çok korkunç, düşmanıma bile yedirmem 🙂 Yusuf onlardan biri değil tabii, tariflerinde her şey kararında ve ölçülü. Aşçılık mesleğine gönül verdiği çok belli oluyor. Master Chef'e çıkar belki bir gün. Başarılar diliyorum kendisine bu yolculuğunda.

@idiosyncratic1 - Bu arkadaşımız tam bir blockchain sevdalısı ve bu alanda keyifle okuduğum yazıları var. Aslında yeni değil, hatta hiç yeni değil, ilk geldiğinde çok güzel kitap incelemeleri paylaşmıştı, bizim de o sıralarda tr yazılara oy atan projelerimiz vardı, o yüzden tüm yazıları okuyordum. Tabii son dönemde paylaştığı blockchainle ilgili yazılar bir başka güzel. Ve ayrıca şu anda BroadHive topluluğunda içerik küratörü. BroadHive yeni başlayan ve potansiyeli olan bir tribe projesi. Göz atmanız kesinlikle önerilir.

@suhayunus - Uzun aradan sonra geri döndü ve şu anda blockchain / teknoloji ağırlıklı yazılar paylaşmaya başladı. Yazıları çok kaliteli ve bilgilendirici. Bu kategoriler dışında bence gezi yazısı da güzeldi. Geçen gün bir tanesi denk geldi ve keyifle okudum. Ayrıca "biliyor muydunuz" konseptiyse paylaştığı mikrobloglar da çok ilginç. Ben bunlardan hiçbirini bilmediğimi buradan itiraf edeyim.

@kabasakal - Kabasakal da çok eski kullanıcılardan. Steem zamanında oldukça aktifti. Ama bilinmeyen sebeplerden dolayı bir süreliğine ara vermişti. Geçenler geri döndü ve iyi ki de döndü. 1-2 yazı atıp kaybolan arkadaşlardan olmadığına çok sevdindim. Doğada dolaşmayı ve gördüklerini fotoğraflayıp blogundan paylaşmayı seviyor. Ayrıca çizimler yapmaya başlamış.

@baycan - Uzun aradan sonra döndüğüne sevindiğim bir arkadaşımız daha. Eskiden çok aktifti ve Türkçe yazıları destekleyen bir çok projede yer aldı. Dokunduğu her yeri güzelleştiren biridir kendisi. Umarım daha fazla paylaşım yapar ve bizleri daha fazla habersiz bırakmaz. Korona günlükleri serisine başladı, bence çok başarılı, devamını getireceğini umuyorum.

@ahmetay / @taseli - Dönüş yapan eski kullanıcılardan biri daha. Çok çeşitli kategorilerde paylaşımları var. Ayrıca Türkçe paylaşımların artmasını isteyenlerden ve bu isteğini her fırsatta dile getirenlerden biri. Sayının artması ve böyle güzel insanların aramıza dönmesi mutluluk verici.

@mor.salkim - Mor salkım biraz gizemli bir üye olduğu için geçenki listemde gözden kaçmış. Çok güzel sebze yemekleri yapıyor, hepsi tam bana göre 🙂 Keşke daha sık uğrasa buralara. Ağırlıklı olarak fotoğraf ve yemek alanında paylaşımlar yapıyor. Hive yolculuğunda başarılar diliyorum kendisine.

Sanırım şimdilik yeni ekleyeceklerim bu kadar. Diğer arkadaşlar önceki listemde vardı. Onların da çoğu güzel paylaşımlarına devam ediyorlar. Teşekkür etmek istediğim çok kişi var, paylaşımların artmasına katkılarından dolayı. Tabii @anadolu özel teşekkürü hakediyor. İnsanları biraraya getirme çabalarından dolayı. Hem paylaşımlar yapıyor, hem güzel yazıları seçip listeler oluşturuyor, oylar atıyor, tribe projelerini tanıtıp bilglendiriyor... Eskiden de her zaman böyle güzel çalışmalar yapıyordu.

resim.png
Çay ısmarlama gelenekselleşti. Akşama içeriz 🙂

Bugünlük bu kadar. Hoşça kalın. İlham geldi sanırım. Gidip biraz çalışayım 🙂


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
64 Comments
Ecency