ENG / ESP - A combination of gardens at my girlfriend's house -- Kombinaĵo de ĝardenoj ĉe la domo de mia koramikino



Gardening



Me

My name is Nusrat Jahan My home is Bangladesh. I am a college student. I have just started studying in college.

ĝardenado



Mi

Mia nomo estas Nusrat Jahan Mia hejmo estas Bangladeŝo. Mi estas universitata studento. Mi ĵus komencis studi en universitato.


20210917_135336.jpg


Hello friends I will present Nusrat to you garden at my girlfriend's house and I collect photography and flowers from this garden which I share among you I would like to share with you the garden from which I do photography so I thought I would share my This tutorial.
Saluton amikoj mi prezentos Nusrat al vi ĝardeno ĉe la domo de mia koramikino kaj mi kolektas fotojn kaj florojn de ĉi tiu ĝardeno, kiun mi dividas inter vi. Mi ŝatus dividi kun vi la ĝardenon, el kiu mi fotas, do mi pensis dividi mian Ĉi tiun lernilon .

20210917_135328.jpg


In the picture you can see that there is a beautiful garden with trees. A thick tree is here as their prey. Supporting them and the rest of your cactus type tree looks very nice because of hanging with the tree here.

Sur la bildo vi povas vidi, ke estas bela ĝardeno kun arboj. Dika arbo estas ĉi tie kiel ilia predo. Subteni ilin kaj la reston de via kakta tipo-arbo aspektas tre bele pro la pendado kun la arbo ĉi tie.

20210917_135342.jpg


There is more than one acre of land inside my girlfriend's house. One acre of gardens has been created there and it was nice to see these gardens so I took pictures with my girlfriend. I want her ass every afternoon to annoy her she feels annoyed with me and loves me so much.

Estas pli ol unu akreo da tero ene de la domo de mia amatino. Unu akreo da ĝardenoj estis kreita tie kaj estis agrable vidi ĉi tiujn ĝardenojn do mi fotis kun mia koramikino. Mi volas, ke ŝia postaĵo ĉiu posttagmeze ĝenu ŝin, ŝi sentas ĝenon kun mi kaj amas min tiel.


20210922_200518.jpg


I am very happy that my girlfriend gives me time even in the midst of hundreds of engagements. I can do everything for her. She never returned from me. I tried my best to meet her. I love him very much he loves me too. Love will live on in us. My girlfriend's garden is my favorite. I will create a garden in my house like my girlfriend's. But we don't have such a big space, my space is very small.
Mi tre ĝojas, ke mia koramikino donas al mi tempon eĉ meze de centoj da engaĝiĝoj. Mi povas fari ĉion por ŝi. Ŝi neniam revenis de mi. Mi klopodis por renkonti ŝin. Mi amas lin tre multe, li amas min ankaŭ. Amo vivos en ni. La ĝardeno de mia amatino estas mia plej ŝatata. Mi kreos ĝardenon en mia domo kiel tiu de mia amatino. Sed ni ne havas tiel grandan spacon, mia spaco estas tre malgranda.

20210917_132106.jpg


There are different types of deciduous trees besides flowering plants in this garden. I have this favorite deciduous tree in my house but due to lack of care the tree is getting damaged but this tree is getting damaged due to planting but if this tree was in the ground it would not be damaged in any way.

I like a nature-loving tree very much. If you want, you can fall in love with the tree. I would love to see a new post among you in the future. Bye Bye Take Care.

Estas malsamaj specoj de foliarboj krom florplantoj en ĉi tiu ĝardeno. Mi havas ĉi tiun plej ŝatatan foliarbon en mia domo sed pro manko de zorgo la arbo damaĝas sed ĉi tiu arbo damaĝas pro plantado sed se ĉi tiu arbo estus en la tero ĝi neniel damaĝiĝus.

Mi tre ŝatas naturamantan arbon. Se vi volas, vi povas enamiĝi al la arbo. Mi ŝatus vidi novan afiŝon inter vi estontece. Ĝis revido Atentu.

camerasamsung
48Mega pixel
LocationBogra, Bangladesh


Thanks to all of you for reading my post!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center