Street photography馃摲

Ciemno, zimno

Trzeba by膰 szalonym 偶eby lata膰 z aparatem po ulicy wieczorem kiedy na dworzu zimno. Chyba ma艂a adrenalina mnie nakr臋ca. Zbytnio nie mia艂em ochoty wychodzi膰 z domu. Nawet sobie my艣la艂em "Z czym do ludu" jak mam tylko kitowy obiektyw. Tylko u mnie jest inaczej. Sam musze zobaczy膰, dotkn膮膰 i poczu膰 to.

img_0.25612486493937525.jpg

img_0.3213675217917606.jpg

Wsiad艂em w auto odpali艂em muzyke i ruszy艂em na dworzec pkp ( co ja mam z t膮 kolej膮?馃). Jakie艣 艣wiatelka by艂y. W r臋ce zimno a tu wszyscy czekaj膮 na poci膮g. G艂owi艂em si臋 jak zrobi膰 nastawy 偶eby d艂u偶sza ekspozycja wysz艂a. Mia艂em tylko jedna szanse jak poci膮g nadjedzie. To m贸j debiut.

img_0.2816721815137457.jpg

Wysz艂o jak wysz艂o. Dla mnie w miare ok. Nast臋pnym razem b臋de koczowa艂 jak kusownik馃榾 Ludzi zbytbio nie by艂o za du偶o. Uwage zwr贸ci艂em na dziewczyne siedz膮c膮 na 艂awce. Podszed艂em i zapyta艂em czy moge fotke zrobi膰. Zapyta艂a si臋 do czego i pozwoli艂a ( Ma si臋 jeszcze ten bajer馃構).

img_0.15592789988887493.jpg

Wracaj膮c do samochodu spojrza艂em do knajpki. Jaki艣 m臋偶czyzna siedzia艂 i czeka艂 na posi艂ek. Dla mnie to 艣wietna okazja na klimatyczn膮 fotke.

img_0.6921548893730668.jpg

Jak na m贸j pierwszy wieczorny wypad to my艣le 偶e wysz艂o ca艂kiem nie藕le. Podoba mi si臋 taki styl. Zdj臋cia s膮 spontaniczne czasami. My艣l臋 偶e p贸jde w tym kierunku.

@adetorrent what do you think about this photos?

Ca艂e wsparcie od was przeznaczam na obiektyw kt贸ry pozwoli mi cieszy膰 si臋 now膮 pasj膮

Each of your upvote is a building block for a new lens馃檹

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency