RE: RE: Hive ve Ecency Seo Uyumlu Makale | Blog Nasıl Yazılır #1
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hive ve Ecency Seo Uyumlu Makale | Blog Nasıl Yazılır #1

RE: Hive ve Ecency Seo Uyumlu Makale | Blog Nasıl Yazılır #1

Zengin ve güzel bi içerik olmuş tebrik ederim bro :) Baş ağrımdan erkenden uyuyakalmıştım şimdi farkettim yazını. Yazılarda konuyla ilgili kaynaklı alıntıların ve atıfların etki gücü bi okur olarak yazıyı da konuyla ilişkili olan alıntıları ve kaynakları da daha etkili hale getiriyor diye düşünüyorum.

İngilizce ya da Türkçe yazılarda, platformda dikkat edilmesi gereken konular, ya da platform hakkında bilgi veren paylaşımları okurken o içeriği tamamlayıp, içerikten başka bir bağlantıdaki gönderiye geçiş yapmak belirli konularla ilişkili gönderiler arası etkileşime katkıda bulunduğu gibi kullanıcılar arasındakine de katkı sağlıyor.

Spectator modunda olduğum için mesela ben platformu şu anda pasif gözlemci olarak tanıyorum atıflar ve alıntılar sayesinde :)

İyi hafta sonları 😄

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center