Wieści z Królestwa (9.02.2023)

Sytuacja się ustabilizowała. Nawrotu choroby nie ma, więc powoli zaczynam wybiegać w przyszłość. Na przyszłą sobotę (18 lutego) planuję w końcu zrobić Wiec KBK. Jeśli komuś pasuje/nie pasuje termin to będę wdzięczny za informację. Agendę opublikuję pewno w przyszłym tygodniu.

Założyłem wczoraj stronę Królestwa na LinkedIn. Wymaga jeszcze uzupełnienia, ale jak ktoś ma tam konto, to zachęcam do zaobserwowania. Sam nigdy nie korzystałem z tej platformy i dopiero się jej uczę, ale wydaje mi się, że może kiedyś się to przydać. Obecnie mam bardzo złe doświadczenia z próbą mailowego nawiązania kontaktu z różnymi instytucjami/organizacjami, więc może trzeba robić to innymi kanałami...

Oczywiście wciąż na tapecie jest kwestia powrotu na Facebooka. Ostatnio dbam o regularność wrzucania postów. Nie mam jednak jeszcze pomysłu na treści nie związane bezpośrednio z KBK, a które warto byłoby jednak publikować dla zasięgu (zwłaszcza grafiki). Po głowie chodzi mi też pomysł nagrywania filmów, ale tu też przydałaby się może jakaś spójna koncepcja. Na ten moment wiem, że spontaniczne streamy to raczej kiepski pomysł. Z drugiej jednak strony transmisje wydarzeń mogłyby mieć swoją publiczność.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now