Wieści z Królestwa (27.02.2023)

Luty powoli dobiega końca. Wciąż jest szansa, że będzie to siódmy miesiąc z rzędu z dodatnim bilansem. Brakuje nam jeszcze 451 zł i 9 groszy. Jutro się okaże czy polegliśmy w walce z inflacją.

Dziś rozpoczyna się 37. tydzień konwersacyjnych zajęć polsko-ukraińskich. Tyle trzeba było czasu, żebym założył kanał na Telegramie. Niestety zwlekałem z tym, bo nienawidzę mnożyć bytów. Hive, Facebook, Instagram, YouTube, ostatnio LinkedIn, a teraz Telegram. Trochę tego dużo. Uznałem jednak, że będzie to skuteczniejsza forma rozsyłania informacji niż mail. Cóż, okaże się.

Ostatnio z głównej sali zniknęła płyta karton-gipsowa, która zasłaniała Bitwę pod Grunwaldem. Myślę, że dobrym pomysłem byłoby jej zawieszenie. Niestety wiertarka jest w magazynie, od którego ostaliśmy odcięci przez robotników, którzy zepsuli nam zamek (ostatnio malowali drzwi). Wyszło to podczas czwartkowej wizyty ZBK, gdy chcieli tam wejść żeby zobaczyć rury. Gdy zasugerowałem, że ekipa remontowa powinna to naprawić, to usłyszałem coś z rodzaju: nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi. Typowe.

EDIT: Udało mi się wejść do magazynu dzięki tajnemu przejściu w szafie. Wiertarka jest na pokładzie. Potrzeba tylko odpowiednich wierteł.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now