Wieści z Królestwa (19.01.2024)

Dziś obchodzimy Dzień Proklamowania Królestwa. Przypominam, że o 18.00 jest Wiec, a od 19.00 impreza. Będziemy grali w gry i jedli frytki z hajwowej frytkownicy. Zapraszam!

Dwa tygodnie temu ogłosiłem nabór do Szkoły Bez Kresu. Ogólnie spotkał się on z bardzo dobrym przyjęciem i sporym zainteresowaniem, ale... nikt się jeszcze nie zgłosił. Jest więc zgodnie z przewidywaniami. Zdziwiłbym się, gdyby było inaczej. W tej sytuacji przystąpiłem do realizacji planu B, czyli nawiązania kontaktu ze szkołami, które zajmują się edukacją domową. Artykuł sporo tu pomógł, bo udało mi się zdobyć jeden kontakt. Inny miałem z tamtego roku. Zobaczymy jakie będą rezultaty.

Spróbowałem też planu C, który wiele osób mi sugerowało, a do którego byłem sceptyczny. A mianowicie napisałem wpisy na grupach poświęconych edukacji domowej. Rezultat (zgodnie z przewidywaniami) żaden. Obawiam się nawet, że moje posty zostały usunięte, bo w ogóle ich nie widzę...

Chodzi mi też po głowie, aby poszerzyć grupę docelową o osoby, które po skończeniu szkoły średniej zrobiły sobie przerwę (tzw. gap year). A w zasadzie to najlepiej byłoby stworzyć osobny program i zintegrować go ze Szkołą Bez Kresu. Pomysł wpadł mi do głowy po wczorajszej rozmowie w KBK, podczas której padło pytanie czy takie osoby (zawieszone między LO a studiami i szukające swojej drogi) mogą się przyłączyć.

Przypominam o trwającej Akcji Google. Mamy już 48 ocen, co oznacza, że od początku akcji przybyło 21. Niestety widoczność KBK wciąż taka sama. Pojawiamy się tylko na maksymalnym i prawie maksymalnym przybliżeniu. Dwa oddalenia (w stosunku do maksymalnego) i Królestwo znika z mapy Google. Jeśli ktoś chce pomóc, to pięć gwiazdek (i opcjonalnie opinię) można dać TUTAJ.


KBK można wspierać:

  1. przelewając dowolną kwotę na konto bankowe: Fundacja Tradycji Miast i Wsi, 16 1090 1740 0000 0001 2088 2593 (Santander), tytuł: "dar na cele statutowe KBK"

  2. wpłacając darowiznę poprzez zrzutkę

  3. przesyłając tokeny HBD na konto @fundacja (zasilają one Fundusz Rozwojowy KBK)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment