Wieści z Królestwa (11.08.2023)

Dziś rozpoczyna się długi weekend, ale Królestwo ich nie uznaje, więc zamknięte będzie tylko we wtorek (15.08). @lekcje w poniedziałek i w środę odbędą się bez zakłóceń. W czwartek 17.08 @czwartek się nie odbędzie. Jeśli ktoś ma pomysł na alternatywne wydarzenie to może zgłosić propozycję.

Ja, jak już kilka razy wspominałem, w najbliższych tygodniach ograniczam inicjowanie jakichkolwiek działań w KBK. Wynika to z faktu, że mam na głowie projekt muzyczny, chcę go zrobić dobrze a walka na wiele frontów nie wychodzi mi najlepiej. Pomysły oczywiście spisuję (tak jak ten na rozwój Muzeum Fuszerki i Złodziejstwa), ale z ich realizacją będzie trzeba poczekać.

Wczoraj robiłem porządek w magazynie i znalazłem ostatnie płyty z Folkrapem. W najbliższym czasie powinien pojawić się na liście nagród. Myślę też o dodaniu na @rynek pukania bublinkových fólií. Trochę ich ostatnio przybyło. Swoją drogą w lodówce znów jest napój Mio Mio. Można go dostać za 6 rycarów. Na dniach powinny pojawić się też nowe hifromy (druga seria). Wczoraj zacząłem je malować.

Na koniec raport o finansach. Na ten moment zebraliśmy 1855 zł, czyli po 11 dniach mamy pokryte 2/3 sierpniowych kosztów. Brakuje jeszcze 832 zł i 70 gr. Oczywiście dobrze byłoby zebrać więcej, bo we wrześniu znów będzie trzeba zapłacić rachunek za prąd...


KBK można wspierać:

  1. przelewając dowolną kwotę na konto bankowe: Fundacja Tradycji Miast i Wsi, 16 1090 1740 0000 0001 2088 2593 (Santander), tytuł: "dar na cele statutowe KBK"

  2. wpłacając darowiznę poprzez zrzutkę

  3. przesyłając tokeny HBD na konto @fundacja (zasilają one Fundusz Rozwojowy KBK)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now