Druga połowa stycznia

Styczeń raczej nie zapisze się jako najlepszy miesiąc 2023 roku. Sezon chorobowy, ruch niewielki i w większości generowany przez @lekcje. Ekonomicznie też bez szału. Po połowie stycznia mamy zebrane 1545 zł, co i tak stanowi więcej niż darowizny za cały styczeń 2022. Dziś zapłaciłem czynsz (2179,66 zł), podatek (100 zł) i Internet (-97,17 zł). Łącznie: 2376,83 zł, co oznacza, że w tym momencie bilans jest ujemny i wynosi -831,83 zł. Wciąż jednak jest pół miesiąca na zasypanie dziury. Wierzę, że się uda.

Ozdoba świąteczna, którą w marcu 2022 podarowała Królestwu Solomija.

Trochę optymizmu do styczniowego kotła wlewa rynek krypto. Utrzymanie się trendu wzrostowego dobrze wróży powiększaniu się Funduszu Rozwojowego KBK. W tym momencie w Savings jest 5201 HBD. Na sobotnim wiecu chciałbym trochę przedyskutować kwestię wykorzystania tych środków. Z jednej strony dobrze byłoby powiększać kapitał żelazny, z drugiej jednak sporo fajnych rzeczy można by kupić za zgromadzone tokeny. Na przykład jakieś gry. Swoją drogą, ma najbliższy piątek zaplanowałem pierwszą w tym roku noc planszówkową. Start o 18.00.

Na razie tyle jeśli chodzi o plany. Ostatni raz gdy opublikowałem wpis o tym, co chciałbym zrobić, to dostałem gorączki. Jestem więc ostrożny. Zwłaszcza, że na głowie mam jeszcze biurokrację.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment