Kwietniowe zmiany

Ufff... Ostatnie dwa dni były bardzo pracowite. Udało się odhaczyć część zadań z kwietniowej listy i jak zwykle wprowadzić zmiany, których w ogóle nie planowałem.

Po pierwsze zawiesiłem z @foggymeadow Bitwę pod Grunwaldem. Wcześniej leżała ona po prostu na skrzyniach. Teraz wisi. Dzięki temu prezentuje się dużo lepiej. Przy okazji skróciłem regał z książkami, który jest pod obrazem. Dzięki temu jest trochę więcej miejsca.

Tak jak planowałem doczepiłem kółka do kolejnych dwóch skrzyń. Dzięki temu można je łatwo przesuwać bez podnoszenia. Do regału na kółkach przeniosłem planszówki, które znajdowały się w półkach pomiędzy oknami. Niestety trzymanie planszówek w miejscu, do którego jest trudny dostęp było kiepskim pomysłem. Teraz powinno być mniej zamieszania.

Dodatkowym argumentem za tą zmianą było to, że planszówki nie ważą tyle co książki, więc regał będzie można w razie potrzeby łatwo przemieścić.

Na miejscu planszówek wylądowały książki, pomiędzy które "wkomponowałem" głośniki. Zmodyfikowałem też lekko biurko, które odrobinę się wydłużyło. W planach wciąż mam pokrycie blatów czymś ciekawym.

Na razie tyle. Jutro jadę na Podkarpacie, potem na Śląsk. Do Królestwa wracam we wtorek. Jak na razie kwiecień jest bardzo satysfakcjonujący. Udało się w końcu wprowadzić zmiany, o których myślałem od dawna. Oczywiście u podstaw każdej jest gruba rozkmina, jak sprawić by ułożenie dawało jak największe możliwości...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now