KBK wciąż zamknięte

Niestety choroba nie odpuszcza. Co prawda dziś rano obudziłem się bez gorączki i już myślałem, że wszystko idzie ku lepszemu, niestety wieczorem wysoka temperatura wróciła. Do tego mam wkurzający katar level "cieknący nos" oraz napady kaszlu. No nic. Trzeba to przeczekać, lub raczej - przeleżeć.

W związku z tym do końca tygodnia @krolestwo będzie zamknięte. Wrota otwierać będę tylko na wydarzenia. A zaplanowane są dwa. W czwartek (12 stycznia) - spotkanie w ramach Czwartkowych Wieczorów Dyskusyjnych poświęcone Krakowskiej szkole historycznej (od 19.00), w sobotę (14 stycznia) - Book Club poświęcony książce J. Austen "Emma" (również od 19.00).

Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu KBK będzie funkcjonowało już bez zakłóceń. Oczywiście żadnej pewności nie mam, więc nic nie planuję (oprócz @lekcje). Trzymajcie kciuki!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments