Choinka z odzysku

image.png

W tamtym roku zabrakło choinki w @krolestwo. Wszystko przez niespodziewany i przeciągający się remont elewacji, który "zafundował" nam Zarząd Budynków Komunalnych. Na początku stycznia wszystko w lokalu było pokryte pyłem. To nie były dobre warunki do trzymania drzew iglastych.

W tym roku postanowiłem poczekać na "uliczną promocję". Już dwa lata temu zauważyłem, że niedługo po Nowym Roku pojawiają się na Krowoderskiej wyrzucone choinki. Cóż, dla niektórych okres świąteczny kończy się wraz z Sylwestrem (ich strata). No a jeśli dodamy do tego fakt, że w ostatnim tygodniu grudnia KBK miało być zamknięte, to nie było sensu wydawać pieniędzy przed Świętami. Wystarczyło poczekać na okazję.

Ta nadarzyła się 3 stycznia. Wracając z dyżuru w KBK zauważyłem całkiem ładną choinkę wygnaną najpewniej z jakiegoś sklepu. Zaniosłem do domu plecak i wróciłem się, aby dotaszczyć ją na Biskupią. Bez rękawic roboczych nie było to wcale takie proste, ale udało się. Teraz przez blisko miesiąc będzie cieszyła oko.

image.png

image.png

image.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now