ČAU LATVIETIS NĀC PARUNĀT!

Pisałem kilka dni temu o nielicznych Łotyszach w Krakowie. Prawdopodobnie jest ich więcej, bo ponoć w okolicach Biskupiej były zaparkowane samochody na łotewskich blachach. W tej sytuacji postanowiłem pomóc szczęściu i wykorzystać naszą lokalizację. A ta jest całkiem dobra, bo mamy 5 okien z ekspozycją na ulicę. Do tej pory wykorzystywałem je tylko do propagowania rozmów polsko-ukraińskich i samego KBK. Postanowiłem to zmienić...

Na dwóch oknach powiesiłem kartki z napisem: ČAU LATVIETIS NĀC PARUNĀT! Czyli: "Cześć Łotysz chodź pogadać!" Czy będzie to skuteczne? Zobaczymy. Myślę, że gdy jakiś przybysz z Inflant zobaczy coś takiego, to będzie tak zdziwiony, że faktycznie może zajrzeć do KBK.

No tylko nie wiem jakie jest prawdopodobieństwo, że jakiś Łotysz będzie przechodził akurat Biskupią i spojrzy w nasze okno. Chyba zacznę przyjmować zakłady, czy w tym roku ktoś taki się trafi...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments