Hollow Knight - Gorb The Great Mind, Mantis Lords, failing Soul Master (En-Tr)

English

Türkçe bölüm için lütfen buraya tıklayın.


Hello, everyone!

I hope you are well or are trying to be well. I am fine, but I am a little tired and you will see the reason for this tomorrow. Now I want to tell you what I did in Hollow Knight.

This will be a bit like an edit because I'm tired of talking about something short every time. In order to jump to the present, I will talk about Gorb The Great Mind, Mantis Lords and how I was defeated by Soul Master.


gaming.png


Gorb The Great Mind

Actually, I think the reason I haven't been able to defeat Gorb for a while is that I haven't pushed hard on it, partly because I don't want to do it. It's actually a pretty simple pattern. It wasn't that hard to adapt to.


You can see this fight in the short video above. Although I kept making simple mistakes, I was eventually able to win this fight. Although I want to cut it short here, let me tell you a little bit about what I did next because I had a certain number of Whispering Roots and I went to the Seer and sharpened and strengthened my ‘needle’ after I got my Pale Ore. Next time, he told me to come back with 2 Pale Ore pieces. I have no idea how to get this, but of course the game will lead me to it.


In the gif above, I think I wanted to give an example of what and how not to do it. I guess there can be no other explanation for these.


gaming.png


Failure of Soul Master

This part is a completely different fiasco. While wandering around the City of Tears, which I mentioned recently, I went upwards this time. When I moved to the left side, I reached the section called Soul Sanctum. While I was checking whether I could climb the wall there, a shadow I saw out of the corner of my eye suddenly appeared in front of me.


Nabi says it's one of the hardest bosses he's ever played, and it's almost impossible for me to beat it. The worst part is that I feel the same way, it's going to be very hard for me. That's why I've never even tried it myself, except for the video you see above.

I don't have an idea to try for a while, unless the game is stuck in the middle. If that happens, I have a plan to wait at some point and when I meet with Nabi, give him the game controller and say ‘Take this.’ 😂😂😂😂 What else do boyfriends stand here for, right?


gaming.png


Mantis Lords

It took a while because my mind kept getting confused in the last part where there were two Mantis Lords and I kept getting caught by the other one while trying to escape from one of them. That's why, as I said, it took a while.


I was able to defeat this trio as a result of the habit-forming and fruits of my long efforts. When it was over, I remember screaming ‘Finally!’, but this could be just the fed up voice in my brain. As you know, after a certain point, this game is a nightmare for a talentless ‘player’ like me.

I can even say that I had a little incident with Nabi recently because of something I failed again. He raised his voice at my incompetence. And when I wanted to close the game, it fuelled it even more. Honestly, I don't like and find it pointless when a game goes from being fun to a source of stress. In fact, this is the main reason why I don't like or even hate FPS games.

I think that losing the game and shouting/punching the screen is nothing but idiocy.


gaming.png


First Look on Deepnest

After defeating the Mantis Lords, the door opened and I moved forward a bit to explore inside, cautiously of course, because I couldn't remember the last time I had sat on a bench and I didn't want to lose this Geo I had accumulated so well over something silly.


I found Cornifer a lot easier than I thought I would. He was a little scared. This was something I had never seen before. He usually likes to explore, but this time he said he was going to move to a safer place immediately. When I thought about it later, I realised that he was talking about the small insects that I had the chance to see very soon.


Although in the video above you can see that I didn't go any further, I came back here afterwards, after sitting on a bench closer to me. I also remembered now that all the bugs in Mantis Village were all bowing down in front of me, and they definitely didn't attack unless I attacked them. That was great for me. There was even a passage that hadn't been open before.


Actually, right now I want to go back to that part and see if I have discovered everything. For that, I need to come to the end of this writing.


gaming.png


With that, I think I'm done. Of course I feel good as I defeat the bosses, but as I mentioned above, I don't like it when a game is no longer fun and I want this game to remain fun.

Let's see what will happen next. Where will I get stuck and not be able to progress again? I'm quite curious.

See you tomorrow. Take care of yourself, stay with health and love and please remember that;

You are the only one of you.


gaming.png


Herkese merhabaaa!!

Umarım iyisinizdir ya da iyi olmaya çalışıyorsunuzdur. Ben iyiyim ama biraz yorgunum bunun sebebini ise yarın göreceksiniz. Şimdi ise sizinle Hollow Knight'ta neler yaptığımı anlatmak istiyorum.

Bu biraz da edit gibi olacak çünkü her seferinde kısa kısa bir şeylerden bahsetmekten yoruldum. Şimdiki zamana atlayabilmek için ise Gorb The Great Mind'tan, Mantis Lords'tan ve Soul Master'a nasıl yenildiğimden bahsedeceğim.

vlc-record-2024-10-15-21h54m33s-vlc-record-2024-10-15-19h19m00s-2024-10-1019-11-10.mp4-.mp4--ezgif.com-video-to-gif-converter.gif


gaming.png


Gorb The Great Mind

Aslında bir süredir Gorb'u yenememiş olmamın sebebini daha çok üzerine gitmememe bağlıyorum. Biraz da yapmak istemediğimden. Aslında oldukça basit bir düzeni var. Adapte olması o kadar da zor değildi.


Yukarıdaki kısa videoda bu dövüşü görebilirsiniz. Her ne kadar basit hataları yapamaya devam etmiş olsam da eninde sonunda bu dövüşü kazanabildim. Burada her ne kadar biraz kısa kesmek istesem de buradan sonra ne yaptığımdan da bahsedeyim biraz çünkü belli bir sayıda Whispering Root'a sahiptim ve Seer'in yanına gidip Pale Ore'umu aldıktan sonra "needle"ımı keskinleştirip güçlendirdim. Bir dahaki sefere ise bana 2 adet Pale Ore ile gelmemi söyledi. Bunu nasıl elde edebileceğim konusunda bir fikrim yok ama elbette oyun beni buna yönlendirecektir.

vlc-record-2024-10-15-21h52m10s-vlc-record-2024-10-15-19h05m28s-2024-10-0911-58-47.mp4-.mp4--ezgif.com-video-to-gif-converter.gif


Yukarıdaki gifte de sanırım ne, nasıl yapılmaz olarak bir örnek vermek istedim. Bunların başka bir açıklaması olamaz sanırım.


gaming.png


Soul Master Başarısızlığı

Bu kısım ise apayrı bir fiyasko. Geçenlerde bahsetmiş olduğum City of Tears'ta dolaşırken bu sefer yukarılara doğru çıktım. Sol tarafa doğru ilerlediğimde ise Soul Sanctum isimli kısıma ulaştım. Orada duvara tırmanıp tırmanamayacağımı kontrol ederken göz ucu ile gördüğüm bir gölge bir anda önümde belirdi.


Nabi'nin dediğine göre, şu zamana kadar onun oynadığı kadarıyla, en zor bölüm sonu canavarlarından biri ve benim onu yenebilmem neredeyse imkânsız. İşin kötü kısmı ben de aynısını düşünüyorum. Bu benim için çok zor olacak. Bu yüzden hiç kendimi zorlayıp da denemedim bile yukarıda gördüğünüz video dışında.

Bir süre de denemek gibi bir fikir yok aklımda oyun tıkanmadığı sürece. Eğer öyle olursa bir noktada bekleyip Nabi ile buluşunca oyun kumandasını ona verip "Al bunu geç." demek gibi bir planım var 😂😂 Erkek arkadaşlar başka ne güne duruyor değil mi?


gaming.png


Mantis Lords

İşte bu biraz zaman aldı çünkü aklım sürekli iki tane Mantis Lord'un olduğu son kısımda kafam sürekli karışıyordu ve birisinden kaçayım derken diğerine yakalanıyordum. Bu yüzden dediğim gibi biraz uzun sürdü.


Uzun çabalarımın alışkanlık yaratışı ve meyveleri sonucu bu 3'lüyü de yenebildim. Bittiğinde ise "Sonunda!" diye çığlık attım diye hatırlıyorum ama bu sadece beynimin içindeki bıkmış ses de olabilir. Malum bir noktadan sonra bu oyun benim gibi yeteneksiz bir "oyuncu" için tam bir kabus.

Hatta geçenlerde yine başaramadığım bir şeyden dolayı Nabi ile minik bir olay yaşadığımızı söyleyebilirim. O benim beceriksizliğime sesini yükseltti. Bir de ben oyunu kapatmak isteyince daha da körüklendi. Açıkçası bir oyunun eğlence olmaktan çıkıp stres kaynağına dönüşmesini hiç sevmiyorum ve anlamsız buluyorum. Hatta FPS oyunlarını sevmememin hatta nefret etmemin asıl sebebi de bu.

Oyunu kaybedip de ekrana bağırmanın/yumruk atmanın gerizekalılıktan başka bir şey olmadığını düşünüyorum.


gaming.png


Deepnest'e ilk bakış

Mantis Lords'u yendikten sonra kapı açıldı ve içeriyi keşfetmek için biraz ilerledim. Tabii temkinli bir şekilde çünkü en son ne zaman bir banka oturduğumu hatırlamıyordum ve saçma bir şey yüzünden de harika bir şekilde biriktirdiğim bu Geo'yu kaybetmek istemedim.


Düşündüğümden çok daha kolay bir şekilde Cornifer'i buldum. Kendisi biraz korkmuştu. Bu daha önce görmediğim bir şeydi açıkçası. Genelde kendisi ortalığı keşfetmeyi pek bir seviyor ama bu sefer hemen daha güvenli bir kısıma geçeceğini söylüyordu. İlerleyen kısımda çok yakında görmek şansını tanıdığım küçük böceklerden bahsettiğini anladım daha sonra düşününce.

vlcsnap-2024-10-15-23h35m39s684.png


Yukarıdaki videoda her ne kadar daha ilerlemediğim görülse de daha sonrasında buraya geri döndüm. Tabii daha yakın bir banka oturduktan sonra. Bir de şimdi hatırladımki bütün Mantis Village'taki böceklerin hepsi önümde eğiliyordu ve ben saldırmadığım sürece kesinlikle saldırmıyorlardı. Bu benim için harika oldu. Hatta daha önce açık olamayan bir geçit de açılmıştı.

vlcsnap-2024-10-16-00h05m54s919.png


Aslında şu anda içimden geçen o kısma geri dönüp her şeyi keşfedip keşfetmediğime bakmak istiyorum. Bunun için de bu yazının sonuna gelmem gerekiyor.


gaming.png


Bununla birlikte sanırım benden bu kadar. Ben bölüm sonu canavarlarını yendikçe elbette kendimi iyi hissediyorum fakat yukarıda da bahsettiğim gibi bir oyunun artık eğlence olmaktan çıkmasını hiç sevmiyorum ve bu oyunun da eğlenceli olarak kalmasını istiyorum.

Bakalım bundan sonra neler olacak? Ben yine nerede tıkanıp ilerleyemeyeceğim? Oldukça meraklıyım.

Yarın görüşmek üzere. Kendinize dikkat edin, sağlık ve sevgiyle kalın ve lütfen unutmayın ki;

Bu dünyada sizden başka bir tane daha yok.

ailithy.png


Bütün medya Hollow Knight isimli oyundan ekran görüntüsüdür.
All media is screenshots from the game Hollow Knight.


All of my content is written in Turkish first and then with the help of translators and dictionaries below translated in English.

https://www.seslisozluk.net
https://www.deepl.com/translator


P.S. If you know English AND Turkish, I do that too... If you see a translation discrepancy that was on purpose. I did think this is as proper as I could do. Because there are many differences between these languages.

Not: Hem Türkçe hem de İngilizce biliyorsanız, ben de biliyorum... Eğer çeviri farklılığı görürseniz bunun bilinçli olduğunu bilin lütfen. Bunu yapabileceğim en uygun şekilde yaptığımı düşünüyorum. Çünkü bu iki dil arasında çok fazla fark var.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center