RE: RE: Rich Memory / Zengin Hafıza ( ENG- TR )
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rich Memory / Zengin Hafıza ( ENG- TR )

RE: Rich Memory / Zengin Hafıza ( ENG- TR )

Öncelikle resimlerin çok güzel olduğunu belirtmek istiyorum; çok canlı ve insana huzur veren yerlere gitmişsiniz. Ne güzel. Yazınızı okurken bir yaşam koçunun aşılamaya çalıştığı motivasyon konuşmasına benzettim. Ve okurken kendime "ben zengin olmaktan ziyade sevdiğim işi yapmak ve bu işi yaparken mutlu ve başarılı olmak istiyorum. Umarım da maddi kazanç beni mutlu eder, yaşam kalitemi yükseltir" diye düşündüm. Umarım herkes öncelikle sevdiği, yatkın olduğu işi yapar. En iyi işin, kişinin en iyi yaptığı iş olduğuna inanıyorum. O işte usta olan kişi de parasını kazanacaktır. Belki herkes zengin olamaz ama sevdiği işi yaparken kendisini dünyanın en şanslı, zengin insanı gibi hissedebilir. Herşey bir hayalle başlar. Hayalini gerçekleştirmek için yola çıkan ve emek harcayan herkese başarılar 🍀

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center