RE: RE: Mikrorajza - (re)aktywacja
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mikrorajza - (re)aktywacja

RE: Mikrorajza - (re)aktywacja

ja sobie ustaliłem domyślnych "beneficiaries", przy tworzeniu posta można zmieniać.
Ale to nie dotyczy hashtaga (bo tego raczej nie da się pilnować), tylko moich postów wrzucanych do tej społeczności. Na początek wybrałem ciebie i @jocieprosza - w moim mniemaniu "ojców" tej idei na HIVE.

idea jest taka, żeby w jakiś sposób zachęcić / nagradzać posty pasujące do idei mikrorajzy. Bogaci z tego nie będziemy, ale coś nam kapnie. Jeśli na koncie społeczności (@hive-134863) będą jakieś sensowne środki, to możemy organizować konkursy, promować nowych twórców itp.

Na razie ja jestem adminem, docelowo widziałbym kilka osób w tej roli.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now