Witam Społeczność PeakD

                                               Witam Wszystkich 

Jestem nowym narybkiem na PeakD trafiłem, do Was ogladając filmy na kanale @fotowizje z przed 3/4 lat :D ale widzę, że strona wciąż żyje, uczę się i przeglądam jej zawartość od tygodnia i szczerze podoba mi się, nawet mobilizuje mnie do pisania, czego byłem zawsze przeciwnikiem. Kryptowaluta to dla mnie czarna magia, ale kupiłem coś, aby mieć możliwości publikacji, gdyż materiału troszkę mam. Fotografia to moja pasja, co prawda ciągle się uczę i poszerzam horyzonty, więc mój blog będzie się opierać na fotografii krajobrazu, przyrodniczej i ulicznej... z różnych miast europejskich, gdyż jestem kierowcą ciężarówki międzynarodowym i bywam w ciekawych miejscach, teraz będę miał motywacje je fotografować i opisywać eskapady... zapraszam na mojego bloga...
Miłego dla Was ...

IMG_20240811_210050.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center